В Україні запускають інформаційну систему управління відходами

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

5 грудня Уряд схвалив порядок адміністрування сервісу «Інформаційна система управління відходами». Його бета-версію, розроблену Міндовкіллям, вже встиг потестити бізнес

В Україні стартує реформа управління відходами

Як підготуватися до тривалої відсутності світла, тепла та води

Коротко, для чого потрібна система управління відходами:

  • для прослідковування життєвого циклу кожної тонни відходів в країні. І утворювач відходів, і перевізник, і утилізатор вестимуть облік у системі: скільки відходів кому і куди передали, хто прийняв, що зробили з ними далі;
  • для виводення з тіні руху відходів. Унеможлюють ситуації, коли із сміттєвого контейнера за документами відходи поїхали на полігон, а фактично потрапили у лісосмугу;
  • для впровадження європейських підходів. При розробці системи вивчали досвід Болгарії, Фінляндії, Австрії, Франції. У цих країнах системи працюють у напівавтоматичному режимі: підприємці завантажуються PDF-файли, а посадовці обробляють їх у ручному режимі. В Україні всі процеси автоматизують.

Інформаційна система міститиме такі підмодулі, як:

  • облік та звітність. При цьому, бізнесу не треба створювати жодних додаткових документів. Система генеруватиме всю звітність самостійно, а ще нагадуватиме, який дозвіл настав час отримати, коли підписати звіти;
  • надання адміністративних послуг — peopleless та paperless. 80% рішень прийматимуть без чиновника;
  • реєстри, які формуватимуть автоматично та будуть у вільному доступі. Відкриті дані забезпечать повну поінформованість громадян, а також стануть в нагоді інвесторам, які розглядають можливості працювати в секторі.

За інформацією КМУ

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Семінари та вебінари для бухгалтерів 2025: що обрати?

Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
31681

Доплата до мінімальної заробітної плати 2025: що входить, коли нараховують та приклади розрахунку

Мінімальна зарплата — це важливий показник у роботі бухгалтера. Від її розміру залежать виплати працівникам, а працівникам із низькою зарплатою потрібно провести доплату до розміру мінімалки. Коли та як це правильно зробити, як враховувати місячні, квартальні, річні премії, суми індексації та оплати роботи у нічний час, інші виплати, — розглянемо на прикладах
239809

ФОП на загальній системі 2025: умови перебування та податки

Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2025 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між ІII та IV кварталом, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2025 році? Відповіді — в огляді
718830

Медзаклад отримав кошти від НСЗУ: відображаємо у бухгалтерському обліку

У цьому огляді експерт підкаже, як можна використовувати кошти від НСЗУ без ризику втрати неприбуткового статусу. А готові проведення допоможуть швидко показати такі кошти в бухгалтерському обліку
36459

Прожитковий мінімум 2025: розмір, таблиця

Прожитковий мінімум — це показник, який використовують у розрахунках різних соціальних виплат, наприклад пенсій, допомоги з безробіття, аліментів, а також в оподаткуванні. Усе, що варто знати про прожитковий мінімум 2025/2026, — в огляді
25588

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді