Чек РРО за продажу товарів через «Нову пошту» ― «NovaPay»
Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердив Мінфін наказом від 14.06.2016 № 547 (далі — Порядок).
Реєстрація реєстратора розрахункових операцій (далі — РРО) діє до дати скасування реєстрації РРО. Це відбувається, зокрема, у випадку, коли госпсуб’єкт подав заяву про скасування реєстрації РРО № 4-РРО (далі — заява про скасування реєстрації).
Разом із заявою про скасування реєстрації госпсуб’єкт надає реєстраційне посвідчення № 3-РРО (далі — реєстраційне посвідчення). Ідентифікатор форми J/F 1413405 (п. 3 гл. 4 розд. II Порядку).
Щоб додати реєстраційне посвідчення до заяви про скасування реєстрації в Е-кабінеті:
- у приватній частині увійдіть у розділ «Введення звітності» та натисніть на кнопку «+ Створити»;
- у переліку документів для створення оберіть «Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за формою 4-РРО»;
- під кнопкою «+ Створити» поставте позначку (J/F1360102) «Документ довільного формату» та після чого натисніть кнопку «+ Створити»;
- у верхній частині створеної та відкритої заяви № 4-РРО біля надпису «Головний документ» натисніть на вкладку «Додатки» та оберіть (J/F1360102) «Документ довільного формату»;
- заповніть обов’язкові поля форми наступним чином:
- номер — порядковий номер документу, що додається;
- назва документу — «реєстраційне посвідчення»;
- номер документу — номер реєстраційного посвідчення;
- дата документу — дата видачі реєстраційного посвідчення;
- у поле «Найменування файлу документа» форми додайте електронну версію реєстраційного посвідчення у форматі PDF або PNG або JPG.
За інформацією ДПС в Івано-Франківській області
Відповідь на запитання «Коли використовувати РРО у разі інтернет-торгівлі?» залежить від способів, у які доставляють товар, і варіантів його оплати. Експерт проаналізувала свіже роз’яснення ДПС і доповнила своїми поясненнями