Підприємство одночасно здійснює оподатковувані та неоподатковувані ПДВ операції. Чи має право таке підприємство на податкові витрати у частині ПДВ за отриманими товарами та послугами, якщо податкова накладна постачальником оформлена неправильно?
Підприємство одночасно здійснює оподатковувані та неоподатковувані ПДВ операції. Чи має право таке підприємство на податкові витрати у частині ПДВ за отриманими товарами та послугами, якщо податкова накладна постачальником оформлена неправильно?
Нині не діє пункт 139.1.6 Податкового кодексу України, який дозволяв включати до складу податкових витрат суми ПДВ, сплачені під час придбання товарів (послуг) неплатниками ПДВ та платниками ПДВ, які одночасно проводять оподатковувані та неоподатковувані ПДВ операції.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
З початку 2015 року об’єкт оподаткування податком на прибуток визначається за правилами бухгалтерського обліку.
Згідно з пунктом 9 П(С)БО 9 «Запаси» до собівартості запасів дозволяється відносити фактичні витрати підприємства, пов’язані з їх придбанням, у тому числі й суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються підприємству.
Про обмеження щодо статусу платника ПДВ та здійснення ним одночасно оподатковуваних та неоподатковуваних ПДВ операцій читайте в експертно-правовій системі «Експертус Податки».
Річний перерахунок ПДВ за 2025 рік потрібен тим, хто має одночасно й оподатковувані, й неоподатковані податком доходи. Такі платники нараховують компенсуючі податкові зобов’язання з ПДВ, а потім проводять їхнє уточнення, тобто перерахунок ПДВ в кінці року. У консультації мова піде про те, як здійснити такий перерахунок, скласти розрахунок коригування до компенсуючих податкових накладних та як відобразити все це у податковій декларації
Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
Зазвичай перед початком проведення інвентаризації керівник підприємства видає наказ. Тримайте зразки оформлення наказу про проведення річної та позапланової інвентаризації
Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті