Чим підтвердити внесення реєстраційного збору та плати за отримання відомостей з ЄДР

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Укрдержреєстр нагадав особливості сплати заявниками послуг з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців та отримання відомостей з ЄДР

Укрдержреєстр нагадав особливості сплати заявниками послуг з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців та отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців (далі — ЄДР).

Так у якості документа, який підтверджує внесення реєстраційного збору, плати за отримання відомостей з ЄДР та опублікування відповідних повідомлень, приймається касовий документ (квитанція/чек банкомата, сліп), виданий банком за допомогою платіжного пристрою. Але тільки за умови, що такий документ буде містити всі обов’язкові реквізити касового документа, передбачені Інструкцією про ведення касових операцій банками в Україні, затвердженою постановою НБУ від 01.06.2011 № 174.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

До реєстраційної картки, заповненої через Реєстраційний портал, додається, зокрема, документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору, або відомості про оплату реєстраційного збору з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.

Детальніше про це йдеться в листі Укрдержреєстру від 10.12.2013 № 834/04-12-13.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Форми документів для проведення інвентаризації та обліку її результатів

Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
91936

Резерв премій за підсумками року: створюємо та коригуємо

Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
10274

Наказ про ліміт каси: зразок і правила встановлення

Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
39193

Як оформити новорічну премію у 2025 році: податки, документи, варіанти

У кінці року роботодавці традиційно хочуть подякувати команді — і найчастіше роблять це новорічною премією. Розбираємо два варіанти, як правильно її оформити, та показуємо, як це працює на прикладах
66

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді