Чи має право платник ПДВ подати заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою № 3-ПДВ поштою?
Згідно із пунктом 183.14 Податкового кодексу України (ПК), форми реєстраційної заяви, заяви про анулювання реєстрації, а також положення про реєстрацію платників податку затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Відповідно до пункту 5.3 розділу V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну від 14.11.2014 № 1130, зареєстрованим в Мін’юсті 17.11.2014 за № 1456/26233 (далі — Положення № 1130), для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою № 3-ПДВ.
Водночас нормами Положення № 1130 визначено документи, які можуть надсилатися поштою, зокрема:
- рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за формами № 6-РПДВ та № 7-РПДВ (п. 5.7 Положення № 1130);
- рішення про виключення сільськогосподарського підприємства з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування за формою № 6-РРС (п. 6.26 Положення № 1130);
- запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою № 1-ЗВР (п. 7.4 Положення № 1130);
- витяг з реєстру платників ПДВ за формою № 2-ВР (п. 7.4 Положення № 1130).
Отже, надсилання поштою до контролюючого органу заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ за формо № 3-ПДВ Положенням № 1130 не передбачено.