За результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 Податкового кодексу України (ПК), приймає одне з таких рішень:
- задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — ПН/РК в ЄРПН);
- залишає скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН без змін (п. 12 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165).
Скаргу на рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН розглядають протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом ДПС. Термін розгляду скарги не може бути продовженим (пп. 56.23.3 ПК).
Якщо вмотивоване рішення за скаргою платника на рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН не надсилають платнику протягом 10-денного строку, таку скаргу вважають повністю задоволеною на користь платника з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку (пп. 56.23.4 ПК).
За інформацією ДПС у Черкаській області
Таблиця даних, яку врахували податківці, є однією з ознак безумовної реєстрації податкових накладних. Але останнім часом платникам не часто вдається отримати відповідь про врахування. У статті знайдете рішення, що робити, якщо отримали відмову податківців врахувати таблицю даних