Що необхідно знати про електронний цифровий підпис

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Кожен платник має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце за допомогою онлайн-сервісу «Електронний кабінет платника податків»

Кожен платник має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце за допомогою онлайн-сервісу «Електронний кабінет платника податків». Для цього необхідно отримати електронний цифровий підпис, зареєструватися на відповідному сайті й імпортувати у свій обліковий запис усі сертифікати.

До початку реєстрації та отримання послуг електронного цифрового підпису вам необхідно обов’язково ознайомитися з Витягом з Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів та Договіром про надання послуг ЕЦП.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Окрім цього, кожному користувачу електронних сервісів необхідно знати, що:

  • строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить два роки з моменту їх формування;
  • відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД, посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД;
  • у зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не передбачено надання платникам податків носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії платника податків (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD для запису, захищені носії ключової інформації тощо). Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів директора, бухгалтера та електронної печатки). Особистий ключ має властивості прихованого файлу та відображається, якщо у налаштуваннях папок включена функція відображення прихованих файлів;
  • програмне забезпечення для роботи з електронним цифровим підписом, у тому числі для подання звітності до органів Міндоходів в електронному вигляді, ви можете завантажити на сайті АЦСК ІДД Міндоходів.
додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії блокування податкових накладних: останні зміни

Оновлена система моніторингу податкових накладних попри воєнний стан працює, результатом чого можливе блокування податкової накладної чи розрахунку коригування. У консультації експерта про те, як відбувається блокування накладних з урахуванням останніх змін
149857

Головне для бухгалтера в серпні 2025

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні
735

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
20436

Індексація зарплати на підприємстві: коли, кому й скільки

Індексація зарплати — це компенсація втрати вартості коштів у зв'язку з інфляційними процесами. Якою буде індексація зарплати, загальні правила її нарахування, обрання базового місяця, індексація зарплати починаючи з липня 2025, таблиця індексації, приклади розрахунку індексації, індексація зарплати 2025 — детально в огляді
108561

Рентна плата: як розрахувати, кому та коли сплачувати

Рентна плата — це плата за використання природних ресурсів. Надра, вода, лісові ресурси, радіочастотний ресурс — усе це об’єкти рентної плати. У консультації знайдете відповіді на запитання, хто й коли має звітувати, а також дізнаєтеся, з чого складається рентна плата
9696

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді