Банк проведень: безоплатна передача й отримання товарів
НАЗК наголошує, що дані про знищений об’єкт потрібно відобразити в розділі 3 «Об’єкти нерухомості» декларації до моменту виключення відомостей про нього із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Аналогічний підхід, за рекомендаціями НАЗК, слід застосовувати і до транспортних засобів, відомості про які необхідно відображати у розділі 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби» декларації до зняття цього знищеного транспортного засобу з обліку.
Якщо транспортний засіб був знищений чи залишився на тимчасово окупованій території або пошкоджений і не придатний до подальшого використання, власник авто може звернутися до найближчого сервісного центру МВС і замовити послугу вибракування транспортного засобу, після чого транспортний засіб буде знято обліку (постанова КМУ від 07.09.1998 № 1388).
Також НАЗК нагадує, що умовами для припинення права власності на знищене рухоме майно є наявність встановленого факту знищення майна. А документами, які підтверджують знищення майна, можуть бути:
- матеріали технічної інвентаризації, що засвідчують факт знищення майна;
- довідки органів внутрішніх справ України;
- акт про пожежу;
- офіційні висновки інших установ або організацій, які відповідно до законодавства уповноважені засвідчувати факт знищення майна тощо.