Через Смс-повідомлення від електронної системи охорони здоровʼя (ЕСОЗ) пацієнт отримує:
- номер е-направлення
- медичного висновку про тимчасову непрацездатність
- номер та код погашення е-рецепта для його використання в аптеці.
Існує кілька причин, чому повідомлення з номером та кодом погашення електронного рецепта не прийшло вам на телефон:
1. Ваш поточний номер телефону відрізняється від того, який зазначений під час реєстрації в ЕСОЗ. Ви могли вказати неправильний номер, втратити доступ до нього або ж з часом змінили його. Тож якщо смс не надходять, слід звернутися до лікаря (первинної медичної допомоги або ж лікаря-спеціаліста під час консультації), щоб перевірити, чи є коректним вказаний раніше номер в ЕСОЗ.
Якщо ваш номер телефону, зазначений в ЕСОЗ, неактуальний, його необхідно змінити за першої можливості.
Нагадуємо, як це можна зробити.
2. Ви обрали офлайн-метод автентифікації, тобто не за допомогою номеру телефону, а через документи.
У такому разі потрібно звернутися до лікаря — він надрукує вам інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення. Інформація, зазначена саме в цій інформаційній довідці, а не смс-повідомлення, буде підставою для отримання потрібних вам ліків або медвиробів в аптеці.
3. Технічні проблеми, зокрема з самим телефоном або ж із роботою мобільного оператора. У такому разі рекомендуємо перевірити чи справний ваш телефон та чи не заповнена його памʼять. Лікар може повторно надіслати смс у період, коли, наприклад, відновиться звʼязок.
Щоби смс-повідомлення від ЕСОЗ (зокрема і про рецепти) надходили на телефон змініть метод автентифікації. Зробити це можете в будь-який час.
Для цього зверніться до лікуючого лікаря.