ФОП має декілька місць продажу: як вести облік товарних запасів

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

ФОП при здійсненні торгівлі у декількох місцях веде облік товарних запасів за кожним окремим місцем продажу на підставі первинних документів щодо отримання товару та/або на внутрішнє переміщення товарів

ФОП має декілька місць продажу: як вести облік товарних запасів

Облік товарних запасів здійснює ФОП шляхом постійного внесення до Форми ведення обліку товарних запасів (далі – Форма обліку) інформації про надходження та вибуття товарів на підставі первинних документів, які є невід’ємною частиною такого обліку (п. 1 розд. II Порядку ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб — підприємців, у тому числі платників єдиного податку, затвердженого наказом Мінфіну від 03.09.2021 № 496).

При цьому ФОП, який здійснює діяльність у декількох місцях продажу (господарських об’єктах), веде облік товарних запасів також за кожним окремим місцем продажу (господарським об’єктом) на підставі первинних документів, які підтверджують отримання товарів таким ФОПом або окремим місцем продажу (господарським об’єктом), та/або первинних документів на внутрішнє переміщення товарів між ФОП та його окремими місцями продажу (господарськими об’єктами). Первинні документи на внутрішнє переміщення товарів є невід’ємною частиною такого обліку.

Первинні документи, на підставі яких внесли записи до Форми обліку, є обов’язковими додатками до такої форми.

Дані до Форми обліку щодо надходження товарів на підставі первинних документів вносяться до початку їх реалізації.

За інформацією ДПС у Чернівецькій області

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Книга обліку доходів і витрат

Підприємці загальної системи ведуть облік своїх доходів і витрат. Книга обліку доходів і витрат для загальної системи оподаткування має свої нюанси. Діє типова форма цієї Книги. Консультація допоможе вам у ній розібратися
95127

Електронна трудова: як перейти, перевірити і що з паперовою

Цифровізація змінює й таку консервативну сферу, як оформлення трудових відносин. Ще з червня 2021 року в Україні впровадили електронні трудові книжки. Як перенести дані про стаж з паперової трудової книжки до електронної трудової книжки, якими мають бути сканкопії, як зміниться порядок виходу на пенсію — про все це в огляді
69713

Пільги для мобілізованих ФОПів: що передбачають податкові новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
274

Трудовий договір в умовах воєнного стану: як оформити призупинення

Війна, на жаль, внесла зміни в наше життя. І трудове законодавство теж. З’явилася та процедура, якої раніше не було, ― призупинення трудового договору. Що це? Чим призупинення відрізняється від зупинення трудового договору та простою, як його оформити й показати у табелі та звітності ― у консультації
79767

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді