На сайті СПО об’єднань профспілок оприлюднили проєкт Постанови ПФУ «Про внесення змін до Порядку надання Пенсійним фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування».
Порядок надання Пенсійним фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердив ПФУ постановою від 10.03.2023 № 14-2; далі — Порядок.
Проєктом Постанови пропонують уточнити в пункті 2 Порядку механізм надання Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб з урахуванням виправлених показників звітності, який здійснюватиметься наростаючим підсумком. Це дозволить реалізувати норми статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21.03.1991 № 875-XII з урахуванням змін, внесених до нього Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сферах охорони здоров’я, реабілітації, соціального захисту та державної реєстрації окремих об’єктів санітарних заходів» від 21.08.2024 № 3911-IX (далі — Закон № 3911). А саме передбачити надання такої інформації з реєстру застрахованих за попередній рік станом на 01 квітня наступного року в строк до 01 травня відповідного року.
Крім того, пропонується осучаснити назву Закону «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», посилання на яку містить Порядок.
У разі затвердження ця постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування, а норми щодо надання інформації станом на 01 квітня наступного року у строк до 01 травня відповідного року — з дня офіційного опублікування цієї постанови, але не раніше 18.12.2024 — дня введення в дію Закону № 3911.