Пацієнти почали отримувати у Viber повідомлення від ЕСОЗ
Якщо у вас встановлений Viber, прив’язаний до номера, який лікар вказав в електронній системі охорони здоров’я (далі — ЕСОЗ), сповіщення надходитимуть саме туди. Якщо Viber не встановлений — ви, як і раніше, отримаєте СМС-повідомлення.
Наступним етапом доставки повідомлень стане доставка сповіщень від ЕСОЗ через Дію.
Як працюють сповіщення від ЕСОЗ?
Якщо пацієнт зареєстрований в ЕСОЗ за своїм номером телефону, то повідомлення від ЕСОЗ — це його основний канал підтвердження дій та інформування.
Так ЕСОЗ надсилає повідомлення щоразу, коли ви:
- реєструєтесь у системі або подаєте декларацію лікарю;
- отримуєте е-рецепт, е-направлення чи медичний висновок;
- підтверджуєте дозвіл на доступ до ваших медичних даних, створення плану лікування та ін.
Тож уже наступного разу, наприклад, коли ваш лікар випише вам е-рецепт, ви знайдете номер рецепта та код його погашення у Viber або в СМС.
Вибір лікаря і підвищений комфорт: упроваджуємо послуги
Якщо пацієнт не має телефона?
Як і раніше пацієнти, які не мають телефона та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, отримують відповідну інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.
Для недієздатних пацієнтів (зокрема і дітей) — повідомлення як і завжди надійде одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування.