Чи всі 202 моделі РРО може використовувати бізнес: роз’яснення від ДПС

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
ДПС наголошує, що оновлення програмного забезпечення окремих РРО жодним чином не свідчить про неможливість використання решти РРО

Чи всі 202 моделі РРО може використовувати бізнес: роз’яснення від ДПС

ДПС 16 травня затвердила у новій редакції Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій. Наразі у ньому 202 моделі РРО, які можуть використовуватись суб’єктами господарювання. 27 із них оновили версії програмного забезпечення.

Зміни до реєстру, за потреби, вносять щокварталу.

ДПС нагадує, що суб’єкти господарювання мають застосовувати РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг і надавати споживачам відповідні розрахункові документи на товари чи послуги, які той придбав. Із 1 березня 2025 року діють нові форми чеків.

Тести з РРО: перевір свої знання

Що потрібно пам’ятати:

  • документ не прийматимуть як розрахунковий, у разі відсутності в ньому хоча б одного з обов’язкових реквізитів та недотримання сфери його призначення;
  • ті чи інші обов’язкові реквізити відображають з урахуванням конкретних обставин при продажу;
  • помилки / неточності в назві товару в чеках, які не призводять до спотворення інформації про розрахункову операцію, не є підставою для недійсності чека.

Якщо програмне забезпечення РРО може виконувати нові вимоги до розрахункових документів, не виникає необхідність його обов’язкового доопрацювання.

Строк між первинною реєстрацією РРО та датою їх виключення з Державного реєстру не може становити менше 7 років. У разі зміни законодавчих вимог до використання РРО виробник (постачальник) зобов’язаний, за наявності технічних можливостей, здійснити доопрацювання РРО.

За інформацією ДПС

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як працювати з РРО та ПРРО під час воєнного стану у 2026 році

Воєнний стан не скасовує обов’язку застосовувати РРО та ПРРО, але передбачає окремі правила роботи. Пояснимо, як працювати з ПРРО без інтернету у 2026 році, коли можна застосовувати офлайн-режим, як діяти в разі збою та які штрафи загрожують за РРО-порушення
44585

Реєстрація РРО: алгоритм, необхідні документи

Розрахунки за продані товари/послуги готівкою та з використанням платіжних карток суб’єкти господарювання мусять проводити, використовуючи зареєстровані РРО. Розберемо правила реєстрації РРО
43533

РРО для ФОП у 2026 році: коли обов’язковий і що перевірятиме податкова

РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2026 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
142546

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2026 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
28968

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді