Оцифрування трудових книжок: як перевірити результат
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Як перевірити статус звернення?
Роботодавець — у кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду, в розділі «Відомості про трудові відносини».
Застрахована особа — в особистому кабінеті на вебпорталі у розділі «Мої звернення».
Можливі статуси звернення:
- «Виконано» — звернення успішно опрацювали, дані актуалізували.
- «Скасовано виконання» — виявили помилки, звернення не опрацьовані (причина зазначається в полі «Повідомлення»).
Інші статуси — звернення ще в роботі.
Типові причини скасування:
1. Порушення вимог до сканкопій документів: не належать заявнику; чорно-білі або не з оригіналу; погана якість (обрізані дати, записи); відсутня титульна сторінка; порушена хронологія.
2. Порушення правил оформлення трудової книжки: відсутній підпис власника чи печатка; немає запису про зміну ПІБ.
3. Помилки у формі звернення.
Результати опрацювання звернень типу «Відомості про трудові відносини робітника» роботодавець повинен доводити до відома працівників. Адже незараховані періоди впливатимуть на розмір і право на пенсію.
Для виправлення недоліків потрібно створити нове звернення на вебпорталі ПФУ та додати виправлені сканкопії документів. За потреби працівник може додатково надати документи: довідки, витяги з наказів, особові рахунки, відомості про зарплату тощо — відповідно до «Порядку підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637.
Зверніть увагу, що до завершення терміну оцифрування трудових книжок залишилось менше року, тому не зволікайте з поданням сканкопій до Пенсійного фонду.