На підприємстві змінився керівник. Він отримав службовий кваліфікований електронний підпис. Фахівці ПФУ роз’яснили, чи потрібно йому окремо звертатися до Фонду, щоб авторизуватися на вебпорталі як страхувальнику

Щоб керівник підприємства міг авторизуватись на вебпорталі е-послуг ПФУ як страхувальник, він має використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП), виданий службовій особі, якій офіційно надали право підпису. Також для авторизації можна використовувати кваліфіковану електронну печатку підприємства.
Під час входу система автоматично звіряє дані: податковий номер і код ЄДРПОУ підприємства у останньому поданому звіті порівнюються з тими, що вказані у сертифікаті КЕП.
Якщо дані збігаються — можливість авторизації користувача як страхувальника за КЕП стає доступною.
Тобто, за наявності права підпису від імені страхувальника та якщо дані податкового номера і коду ЄДРПОУ в останньому звіті збігаються з даними сертифіката КЕП, авторизація відбувається автоматично та звертатися окремо не потрібно.
За інформацією ПФУ
Облік платника податку в ДПС вимагає від нього подати про себе актуальну інформацію, наприклад, про зміну головного бухгалтера. У такому разі знадобиться форма 1-ОПП. Коли подавати таку форму, алгоритм її заповнення та зразок форми 1-ОПП при зміні бухгалтера — у консультації
Пояснюємо, які документи потрібні, щоб отримати сертифікати відкритих ключів для кваліфікованих електронних підписів, і як правильно їх підготувати
Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
Бізнес із продажу секонд-хенду в Україні зростає — покупці шукають дешевші речі. Розповімо про реєстрацію такого бізнесу, вибір форми та системи оподаткування, відкриття магазину секонд-хенду