На підприємстві новий керівник: як авторизуватися на вебпорталі ПФУ

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
На підприємстві змінився керівник. Він отримав службовий кваліфікований електронний підпис. Фахівці ПФУ роз’яснили, чи потрібно йому окремо звертатися до Фонду, щоб авторизуватися на вебпорталі як страхувальнику

На підприємстві новий керівник: як авторизуватися на вебпорталі ПФУ

Щоб керівник підприємства міг авторизуватись на вебпорталі е-послуг ПФУ як страхувальник, він має використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП), виданий службовій особі, якій офіційно надали право підпису. Також для авторизації можна використовувати кваліфіковану електронну печатку підприємства.

Під час входу система автоматично звіряє дані: податковий номер і код ЄДРПОУ підприємства  у останньому поданому звіті порівнюються з тими, що вказані у сертифікаті КЕП.

Якщо дані збігаються — можливість авторизації користувача  як страхувальника за КЕП стає доступною.

Тобто, за наявності права підпису від імені страхувальника та якщо дані податкового номера і коду ЄДРПОУ в останньому звіті збігаються з даними сертифіката КЕП, авторизація відбувається автоматично та звертатися окремо не потрібно.

За інформацією ПФУ

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image12

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
21961

Великі платники податків: нові критерії та вимоги у 2025 році

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
19485

Індивідуальна податкова консультація: навіщо потрібна, як отримати

Індивідуальна податкова консультація — це ваш порятунок чи проблема? У кожній ситуації своя відповідь на це запитання. Та перш ніж ухвалити рішення подати запит про ІПК, зважте всі «за» і «проти». А ми вам у цьому допоможемо
11998

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді