Порядок предоставления электронных копий трудовых книжек действующий с 23.07.2021

RU UA
Постановление ПФУ от 12.03.2021 № 11-1 вступило в силу 23.07.2021 года, в соответствии с этой же датой работает и порядок предоставления е-копий трудовых.

✍ 7 советов, чтобы отчитаться за II квартал в Расчете по НДФЛ и ЕСВ

Постановление ПФУ от 12.03.2021 № 11-1

ПФУ утвердил Порядок подачи сведений о трудовой деятельности работника, физического лица - предпринимателя, физического лица, обеспечивающего себя работой самостоятельно, в электронной форме.

Порядок надання електронних копій трудових книжок

Так, сведения о трудовой деятельности работника подает страхователь за работников или сам работник в Пенсионный фонд Украины на вебпортале электронных услуг ПФУ в электронной форме с обязательным наложением квалифицированной электронной подписи одним из следующих способов:

  • в виде копий, изготовленных путем сканирования;
  • в оцифрованном виде - путем создания соответствующей электронной записи в электронном кабинете страхователя или застрахованного лица на вебпортале электронных услуг ПФУ, к которому добавляют сканированные копии документов, на основании которых создают запись.

Электронные копии страниц трудовой книжки документов о стаже, что определили, изготавливают путем их сканирования.

Требования к сканкопиям:

  • должны быть в цветном формате с оригиналов трудовой книжки и документов о стаже;
  • должны содержать все страницы трудовой книжки в хронологическом порядке и поля соответствующих документов;
  • быть пригодны для восприятия их содержания, в частности данные о серии и номере бланков документов;
  • рекомендуемое разрешение при сканировании - 300 dpi;
  • формат изображения должен быть jpg или pdf;
  • размер каждого файла не должен превышать 1 Мб.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15406

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8230

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65853

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
103

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1561

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді