Порядок надання електронних копій трудових книжок чинний із 23.07.2021

UA RU
Постанова ПФУ від 12.03.2021 № 11-1 набрала чинності 23.07.2021 року, відповідно з цієї ж дати працює і порядок надання е-копій трудових.

✍ 7 порад, щоб відзвітувати за ІІ квартал у Розрахунку з ПДФО та ЄСВ

Постанова ПФУ від 12.03.2021 № 11-1

ПФУ затвердив Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі.

Порядок надання електронних копій трудових книжок

Так, відомості про трудову діяльність працівника подає страхувальник за працівників або сам працівник до Пенсійного фонду України через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі з обов'язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису одним із таких способів:

  • у вигляді копій, виготовлених шляхом сканування;
  • в оцифрованому вигляді — шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ, до якого додають скановані копії документів, на підставі яких створюють запис.

Електронні копії сторінок трудової книжки та документів про стаж, що визначені виготовляють шляхом їх сканування.

Вимоги до сканкопій:

  • мають бути в кольоровому форматі з оригіналів трудової книжки та документів про стаж;
  • мають містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів;
  • бути придатні для сприйняття їх змісту, зокрема дані про серію та номер бланків документів;
  • рекомендована роздільна здатність при скануванні — 300 dpi;
  • формат зображення має бути jpg або pdf;
  • розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15406

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8230

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65853

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
102

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1560

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді