Чи може ФОП після запису про припинення діяльності подати «ліквідаційний» Звіт про суми нарахованого доходу?
Запитання
Чи може ФОП після здійснення запису про припинення діяльності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків подати «ліквідаційний» Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого ЄВ через електронні сервіси ДФС України?
Відповідь
Скачати Алгоритм заповнення декларації з ПДВ
Фізична особа – підприємець – платник єдиного внеску після внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань запису про припинення підприємницької діяльності може подати «ліквідаційний» Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску в один із таких способів:
- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;
- на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;
- на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти;
- надсилання поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення за умови, що у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти.
ЗІР, категорія 301.06.02
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності та несплату податків