Порядок підписання податкової звітності в електронному вигляді, у разі тимчасової відсутності керівника або головного бухгалтера
Запитання
Який порядок підписання податкової звітності в електронному вигляді, у разі тимчасової відсутності (відпустка, лікарняний) керівника або головного бухгалтера (у тому числі якщо обов’язки з ведення бухгалтерського обліку покладено на керівника або головний бухгалтер уповноважений виконувати обов’язки керівника)?
Відповідь
Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність в електронному документі електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису) платника податку, тому, у разі тимчасової відсутності (відпустка, лікарняний) керівника або головного бухгалтера, подаються посилені сертифікати відкритих ключів (кваліфіковані сертифікати відкритих ключів) шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису на всіх відповідальних осіб платника податків, які мають право відповідного підпису.
ЗІР, категорія 135.03