Алгоритм заповнення повідомлення про надання інформації щодо КЕП за формою J(F)1391103
Запитання
Як заповнити повідомлення про надання інформації щодо КЕП за формою J(F)1391103?
Відповідь
✍ 5 ІДЕАЛЬНИХ ЗРАЗКІВ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ДОВІДКИ
Коли заповнюєте реквізити повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису за формою J(F)1391103 (далі – Повідомлення), зазначайте:
- поточну дату та порядковий номер;
- найменування (або ПІБ для фізосіб) платника (автора);
- код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті.
До табличної частини Повідомлення вносьте таку інформацію:
- ПІБ відповідальної особи, якій надається право підпису електронних документів;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті;
- посаду фізособи, якій делеговано право підпису електронних документів;
- тип підпису: Директор/Бухгалтер/Підпис податкових накладних/Печатка/Технологічний сертифікат/Уповноважена особа;
- ініціали та прізвище керівника;
- посада, ініціали, прізвище виконавця та контактний телефон.
У полі «Виконавець» вказуйте особу, КЕП якої накладений на сформоване Повідомлення.
На сформоване Повідомлення першими накладаються КЕП усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них – КЕП керівника і останньою – печатка (за наявності).
Щоби самостійно засвоїти нові правила, знадобиться не один тиждень, адже стандарт займає 26 сторінок, а вимоги розкидані за сімома розділами. Утім, вам вишукувати інформацію не доведеться — наші експерти систематизували всі норми, показали, що змінилося, унаочнили прикладами. За допомогою цієї консультації ви навчитеся оформляти документи за новими нормами.