Алгоритм заповнення повідомлення про надання інформації щодо КЕП за формою J(F)1391103

200

Запитання

Як заповнити повідомлення про надання інформації щодо КЕП за формою J(F)1391103?

Відповідь

✍ 5 ІДЕАЛЬНИХ ЗРАЗКІВ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ДОВІДКИ

Коли заповнюєте реквізити повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису за формою J(F)1391103 (далі – Повідомлення), зазначайте:

  • поточну дату та порядковий номер;
  • найменування (або ПІБ для фізосіб) платника (автора);
  • код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті.

До табличної частини Повідомлення вносьте таку інформацію:

  • ПІБ відповідальної особи, якій надається право підпису електронних документів;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті;
  • посаду фізособи, якій делеговано право підпису електронних документів;
  • тип підпису: Директор/Бухгалтер/Підпис податкових накладних/Печатка/Технологічний сертифікат/Уповноважена особа;
  • ініціали та прізвище керівника;
  • посада, ініціали, прізвище виконавця та контактний телефон.

У полі «Виконавець» вказуйте особу, КЕП якої накладений на сформоване Повідомлення.

На сформоване Повідомлення першими накладаються КЕП усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них – КЕП керівника і останньою – печатка (за наявності).

ЗІР, категорія 129.03

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Форма № 1-ОПП: зразок заповнення

Облік платника податку в ДПС вимагає від нього подати про себе актуальну інформацію, наприклад, про зміну головного бухгалтера. У такому разі знадобиться форма 1-ОПП. Коли подавати таку форму, алгоритм її заповнення та зразок форми 1-ОПП при зміні бухгалтера — у консультації
156872

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
23684

Великі платники податків: нові критерії та вимоги у 2025 році

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
21531