Відсутня інформація про працевлаштування з 01.10.2021: як виправити

688

Запитання

Чому з 01.10.2021 в системі персоніфікованого обліку відсутня інформація про працевлаштування та що необхідно зробити, щоб правильно її відобразити?

Відповідь

Відсутня інформація про працевлаштування з 01.10.2021: як виправити

Головне для бухгалтера: зміни, що вплинуть на вашу роботу вже в серпні

Інформацію про застрахованих осіб у системі персоніфікованого обліку* формують на підставі відомостей про зарплату застрахованих осіб, з якої сплатили страхові внески, що їх сформували на підставі:

  • даних, які страхувальник подав у складі звітних відомостей;
  • інформації про сплату страхових внесків.

____________

* З 2011 року — реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

З 01.10.2021 в реєстрі застрахованих осіб може не бути інформації про працевлаштування працівника, якщо страхувальник не подав у складі звітних відомостей додаток 5 до Податкового розрахунку з ПДФО та ЄСВ.

Щоб коректно відобразити інформацію в розділі «Електронна трудова книжка», необхідно уточнити у страхувальника, чи подав він відповідні звітні дані.

За інформацією ПФУ

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Допомога по частковому безробіттю 2025: хто має право та як оформити

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
11374

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
99030

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
218253

Як перевірити контрагента перед співпрацею: інструкція для бухгалтера

Перевірка контрагента зумовлена реаліями ведення бізнесу в Україні. Адже якщо проводите операції із сумнівними контрагентами, ризикуєте, бо податківці можуть визнати ці операції нереальними і донарахувати податків. Аби не потрапити в халепу, упевніться в надійності потенційного контрагента. Підкажемо, на що зважати
32370

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
137518