Відсутня інформація про працевлаштування з 01.10.2021: як виправити

727

Запитання

Чому з 01.10.2021 в системі персоніфікованого обліку відсутня інформація про працевлаштування та що необхідно зробити, щоб правильно її відобразити?

Відповідь

Відсутня інформація про працевлаштування з 01.10.2021: як виправити

Головне для бухгалтера: зміни, що вплинуть на вашу роботу вже в серпні

Інформацію про застрахованих осіб у системі персоніфікованого обліку* формують на підставі відомостей про зарплату застрахованих осіб, з якої сплатили страхові внески, що їх сформували на підставі:

  • даних, які страхувальник подав у складі звітних відомостей;
  • інформації про сплату страхових внесків.

____________

* З 2011 року — реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

З 01.10.2021 в реєстрі застрахованих осіб може не бути інформації про працевлаштування працівника, якщо страхувальник не подав у складі звітних відомостей додаток 5 до Податкового розрахунку з ПДФО та ЄСВ.

Щоб коректно відобразити інформацію в розділі «Електронна трудова книжка», необхідно уточнити у страхувальника, чи подав він відповідні звітні дані.

За інформацією ПФУ

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Інформаційна гігієна бухгалтера: фільтруємо шум

Світ змінюється швидше, ніж податкові форми. Щодня — новини, телеграм-канали, чати. І все ніби важливе. Та насправді — лише частина варта вашої уваги. Тож як відрізнити істину від чуток? Як зберегти фокус і ментально не вигоріти? Розкладаємо по пунктах
655