Внесення змін до ліцензії на оптову торгівлю алкоголем та тютюном, у разі зміни даних СГ

175

Запитання

Який порядок внесення змін до ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями або тютюновими виробами у разі зміни відомостей, зазначених у виданій СГ ліцензії (найменування юридичної особи або прізвища фізичної особи, місцезнаходження або місця проживання, назви та адреси філій, в зв’язку з перейменуванням населеного пункту, вулиці тощо)?

Відповідь

Коротка:

Для отримання ліцензії, оформленої на новому бланку, суб’єктом господарювання подаються:

  • заява (довільної форми);
  • документи, що підтверджують зміну відомостей.

Орган, який видав ліцензію, протягом трьох робочих днів видає суб’єкту господарювання ліцензію, оформлену на новому бланку з урахуванням змін.

Повна:

Відповідно до частини тридцять третьої ст. 15 Закону України від 19 грудня 

1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами і доповненнями у разі зміни відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання ліцензії (за винятком змін, пов’язаних з реорганізацією суб’єкта господарювання та/або зміною типу акціонерного товариства), орган, який видав ліцензію, на підставі заяви суб’єкта господарювання протягом трьох робочих днів видає суб’єкту господарювання ліцензію, оформлену на новому бланку з урахуванням змін.

Для отримання ліцензії, оформленої на новому бланку, суб’єктом господарювання подаються:

  • заява (довільної форми);
  • документи, що підтверджують зміну відомостей.

З інформаційними картками адміністративних послуг «Видача ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту)», «Видача ліцензії на право оптової торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)», «Видача ліцензії на право оптової торгівлі тютюновими виробами», що надаються органами Державної фіскальної служби України, можна ознайомитись на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС (http://sfs.gov.ua), у розділі Діяльність >Адміністративні послуги.

ЗІР 115.02

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
135305

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
469912

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204656

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
243607