Відповідь
По-перше, бізнес очікує на прозоре, чесне та неупереджене проведення конкурсу на посаду нового очільника Бюро економічної безпеки (далі — БЕБ). Як, зокрема, і на всі посади, навіть рядового складу БЕБ.
По-друге, робота органу має базуватись на ефективній боротьбі з тіньовим бізнесом, непрозорими «схемами», протидії корупції (реальна аналітична робота щодо виявлення «схем», а не концентрація уваги на технічних помилках) — без необґрунтованого тиску на прозорий бізнес. БЕБ має стати охоронцем економічної безпеки, а не машиною тиску на бізнес.
По-третє, вкрай важливо профільтрувати структуру на предмет старих кадрів податкової міліції. Для бізнесу важливо, щоб БЕБ не був місцем для працевлаштування старих кадрів податкової міліції, інструментом збільшення кількості контролюючих органів та розширення їх повноважень, при цьому, з фактично відсутньою відповідальністю за неправомірні дії держслужбовців.
По-четверте, для бізнес-спільноти вкрай важливим є ефективний діалог зі БЕБ — аби в оперативному форматі обговорювати поточні питання та проблеми, що виникають. Від цього залежить дотримання рівних умов для бізнесу та рівень довіри міжнародних інвесторів до України.
За інформацією Європейської Бізнес Асоціації
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів