Які подальші очікування бізнесу після зміни очільника БЕБ

933

Запитання

Європейська Бізнес Асоціація підготувала 4 пріоритети від бізнесу, які можуть слугувати дороговказом для подальшої ефективної роботи Бюро економічної безпеки та взаємодії з бізнесом

Відповідь

По-перше, бізнес очікує на прозоре, чесне та неупереджене проведення конкурсу на посаду нового очільника Бюро економічної безпеки (далі — БЕБ). Як, зокрема, і на всі посади, навіть рядового складу БЕБ.

По-друге, робота органу має базуватись на ефективній боротьбі з тіньовим бізнесом, непрозорими «схемами», протидії корупції (реальна аналітична робота щодо виявлення «схем», а не концентрація уваги на технічних помилках) — без необґрунтованого тиску на прозорий бізнес. БЕБ має стати охоронцем економічної безпеки, а не машиною тиску на бізнес.

По-третє, вкрай важливо профільтрувати структуру на предмет старих кадрів податкової міліції. Для бізнесу важливо, щоб БЕБ не був місцем для працевлаштування старих кадрів податкової міліції, інструментом збільшення кількості контролюючих органів та розширення їх повноважень, при цьому, з фактично відсутньою відповідальністю за неправомірні дії держслужбовців.

По-четверте, для бізнес-спільноти вкрай важливим є ефективний діалог зі БЕБ — аби в оперативному форматі обговорювати поточні питання та проблеми, що виникають. Від цього залежить дотримання рівних умов для бізнесу та рівень довіри міжнародних інвесторів до України.

За інформацією Європейської Бізнес Асоціації

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок звільнення працівника: як діяти бухгалтеру

Без бухгалтера у разі звільнення працівника не обійтись. Він має знати і причину звільнення і дату припинення трудових відносин. А все тому, щоб правильно і вчасно розрахуватись із працівником. Розглянемо, як вплинув воєнний стан на порядок звільнення працівників
382153

Семінари та вебінари для бухгалтерів 2025: який обрати?

Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
34173

Допомога по частковому безробіттю 2025: хто має право та як оформити

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
11486

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
99739

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
219023