Як повідомити про отримання нового сертифіката КЕП

Для надання права підпису е-документів іншим особам, яким делеговано право підпису, платник повідомляє про таких осіб ДПС, на обліку в якому він перебуває. Для цього надсилає повідомлення про надання інформації щодо КЕП в електронному вигляді

Як заповнювати повідомлення про надання інформації щодо КЕП за формою J(F)1391103

Банк проведень: облік штрафів, пені, неустойки у відповідача та позивача

Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису в електронному вигляді є додатком 1 до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, що затвердив Мінфін наказом від 06.06.2017 № 557 (далі — Порядок; Повідомлення). Ідентифікатор форми — J(F) 1391103.

До Повідомлення вносять інформацію про підписувачів, яким надають право підпису електронних документів. На сформоване Повідомлення:

  • першими накладають кваліфіковані електронні підписи (далі — КЕП) усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення,
  • після них — КЕП керівника;
  • останньою — кваліфікована електронна печатка (за наявності) (абз. 1 п. 4 розд. ІІІ Порядку).

Платник до завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа підписувача (керівника юрособи або ФОП) повідомляє податкову, на обліку в якій він перебуває, про отримання керівником нового сертифіката КЕП шляхом направлення Повідомлення.

ФОП у графі «Тип підпису» Повідомлення зазначає «Директор».

Електронний документообіг між платником та ДПС припиняють, зокрема, у випадку отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків (абз. 5 п. 42.6 Податкового кодексу України).

За інформацією ДПС по роботі з ВПП


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікований електронний підпис: види та використання

Електронний цифровий підпис — це заміна традиційного підпису «від руки». В його основі лежить криптографічний захист електронних даних з використанням особистого ключа особи, яка підписує документ. Які існують види електронного підпису, які з них обов’язкові і в яких ситуаціях, який підпис вимагає ДПС, що таке захищений носій і токени та їхні альтернативи
55660

Форми реєстраційних заяв 2024

Із вересня 2024 року діють нові форми реєстраційних заяв. Актуальні бланки і зразки заповнення форм, а також порядок їх заповнення — у статті
34094

Збільшення податків: коментар експерта щодо законопроєкту № 11416-д

Доопрацьований законопроєкт «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» від 30.08.2024 № 11416-д вже зареєстрували на сайті ВРУ. Розглянемо, що ці зміни означають для платників податків
774

«Чорний» список ДПС: хто потрапить

Податкова готує «чорний список» несумлінних платників, щоб управляти податковими ризиками і впливати на сплату податків. Хто і як готуватиме цей список і чим це загрожує платникам, розповімо у цьому матеріалі
361

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді