Який код КАТОТТГ зазначити в декларації з транспортного податку з 2023 року

У деклараціях зазначайте код тергромади, який міститься у колонці «Третій рівень». При визначенні кодів за КАТОТТГ тергромад у м. Києві та м. Кривий Ріг урахуйте певні особливості

Який код КАТОТТГ зазначити в декларації з транспортного податку з 2023 року

Національна сертифікація бухгалтерів — 2027

Податкову декларацію з транспортного податку затвердив Мінфін наказом від 10.04.2015 № 415 (далі — декларація).

У рядку 8 заголовної частини декларації зазначайте код за КАТОТТГ території територіальної громади за місцем реєстрації транспортного засобу. За кожним таким кодом за КАТОТТГ складайте окрему декларацію (примітка 8 інформації до декларації).

Нагадуємо, КАТОТТГ — Кодифікатор адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, затверджений наказом Мінрегіону від 26.11.2020 № 290 (далі — кодифікатор).

Згідно з додатком до Кодифікатора

Для позначення об'єктів використовують наступні скорочення:

1) «перший рівень» — Автономна Республіка Крим, області, міста, що мають спеціальний статус;

2) «другий рівень» — райони в областях та Автономній Республіці Крим;

3) «третій рівень» — території територіальних громад в областях, територіальні громади Автономної Республіки Крим;

4) «четвертий рівень» — міста, селища міського типу, села, селища (населені пункти);

5) «додатковий рівень» — райони в містах (в тому числі, в містах, що мають спеціальний статус);

6) «категорія об'єкта», де:

  • «O» — Автономна Республіка Крим, області;
  • «K» — міста, що мають спеціальний статус;
  • «P» — райони в областях та Автономній Республіці Крим;
  • «H» — території територіальних громад (назви територіальних громад) в областях, територіальні громади Автономної Республіки Крим;
  • «M» — міста;
  • «T» — селища міського типу;
  • «C» — села;
  • «X» — селища;
  • «B» — райони в містах.

У деклараціях зазначайте код територіальної громади, який міститься у колонці «Третій рівень». При цьому в колонці «Назва об'єкта» зазначте потрібну назву тергромади, а у колонці «Категорія об'єкта» вказуйте «Н» (що означає «територія територіальних громад»).

Наприклад, декларацію подаєте за об'єкти оподаткування, що розташували (зареєстрували) на території Бердичівської територіальної громади Житомирської області.

Тож, для визначення коду за КАТОТТГ територіальної громади в Кодифікаторі по пошуку в колонці «Назва об'єкта» по назві територіальної громади «Бердичівська» знайдіть код цієї тергромади, який вказаний в колонці «Третій рівень». Тобто, UA18020030000035625 (при цьому у колонці «Категорія об'єкта» зазначте «Н» — територія територіальних громад).

При визначення кодів за КАТОТТГ територіальних громад у м. Києві та м. Кривий Ріг врахуйте такі особливості.

У цих містах для кожного району залишили свої окремі рахунки місцевих бюджетів. Тому в деклараціях зазначайте код за КАТОТТГ районів цих міст (відповідно до розташування об'єктів оподаткування). Коди районів містяться у колонці «Додатковий рівень».

По всіх інших містах з районним поділом колонку «Додатковий рівень» не застосовуйте.

За інформацією ДПС у Запорізькій області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Туристичний збір в Україні: за якими правилами сплачувати

За якою ставкою справляти туристичний збір 2026, чи подавати декларацію, якщо діяльність не проводилася, які документи підтверджують звільнення від сплати туристичного збору, чи може туристичний збір сплатити туроператор, як бути з туристичним збором платнику єдиного податку — в огляді
71185

Податкова декларація з транспортного податку 2026

Придбали вартісний автомобіль класу «люкс»? Тоді готуйтеся подавати декларацію з транспортного податку. Хто подає, який граничний термін подання податкової декларації з транспортного податку у 2026 році, як заповнити декларацію — розповість експерт
25013

Орендна плата фізособам: оподаткування та звітність

Вимоги до договору оренди земельної ділянки. Розмір орендної плати. Податкові наслідки виплати орендної плати. Приклади розрахунку суми орендної плати до виплати орендодавцеві та суми податків. Заповнення Додатка 4ДФ Податкового розрахунку у разі виплати орендної плати
41710

Земельний сервітут: чи реєструвати договір та як оподатковувати

Підприємство уклало сервітут із Державним науково-дослідним інститутом. На виконання умов цього договору сторони підписали акт приймання-передачі об’єкта сервітуту. Як підприємству, користувачу сервітутом, відображати щомісячну оплату (затрати) за таким договором?
23669

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді