Переробні підприємства зобов’язані вести окремий облік операцій з постачання виробленої власної продукції (молока, молочної сировини, молочних продуктів, м’яса, м’ясопродуктів, іншої продукції переробки тварин, виготовленої з поставлених молока або м’яса в живій вазі сільськогосподарськими товаровиробниками) і з постачання інших товарів/послуг
Переробні підприємства зобов’язані вести окремий облік операцій з постачання виробленої власної продукції (молока, молочної сировини, молочних продуктів, м’яса, м’ясопродуктів, іншої продукції переробки тварин, виготовленої з поставлених молока або м’яса в живій вазі сільськогосподарськими товаровиробниками) і з постачання інших товарів/послуг.
Якщо переробні підприємства здійснюють операції з постачання м’ясомолочної продукції, виготовленої частково з поставлених молока або м’яса в живій вазі сільгосптоваровиробниками, а частково з імпортованої сировини, сировини, поставленої не в живій вазі або сировини, що не є сировиною власного виробництва сільськогосподарських товаровиробників, то операції з постачання такої продукції відображаються в податковій декларації з ПДВ (переробного підприємства) та податковій декларації з ПДВ пропорційно до частки поставленої сировини.
При придбанні/виготовленні переробним підприємством товарів/послуг, основних засобів, які використовуватимуться частково для виготовлення м’ясомолочної продукції, а частково для виготовлення інших товарів/послуг, податковий кредит розподіляється виходячи з частки використання таких товарів/послуг, основних засобів в операціях з постачання м’ясомолочної продукції та відповідно в операціях з постачання інших товарів/послуг.
Журнал «Головбух» у 2025 році інтегрувався в систему «Експертус Головбух». Звичні матеріали та архівні номери тепер доступні на одній платформі із сервісами й калькуляторами. Покажемо, де знайти журнал і що ще допоможе бухгалтеру в щоденній роботі
Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2026 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між минулорічним кварталом IV та цьогорічним кварталом І, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2026 році? Відповіді — в огляді
Хто може бути самозайнятою особою, які податки сплачує самозайнята особа, можливості здійснення трудової діяльності, про умови оподаткування доходів та витрат самозайнятих осіб, до яких належить фізичні особи-підприємці та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність. Ці та інші питання — в цьому огляді
Платникам єдиного податку треба контролювати, аби їхній річний дохід не перевищив дозволений ліміт. Пояснимо, які наслідки чекають ФОП у 2026 році, як оподаткувати суму перевищення та коли перейти до іншої групи або на загальну систему — у консультації
Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді