Уряд ухвалив постанову, яка впроваджує перелік обов’язкових адмінпослуг у ЦНАПах
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Раніше перелік обов’язкових послуг для ЦНАПів визначався розпорядженням. Він містив понад 400 послуг без систематизації. Тепер перелік набуває більшого юридичного статусу. Постанову розробили Мінцифра разом з ОВА, ЦНАПами та експертами.
В оновленому переліку — 373 послуги у 18 категоріях: від реєстрації бізнесу й нерухомості до ветеранських сервісів та соціального захисту. Обов’язковими стали, зокрема, послуги податкової та пенсійної сфер, як-от оформлення картки платника податків (РНОКПП). Мінцифри відповідатиме за впровадження й контроль якості цих послуг.
Визначили й обовʼязкові послуги для ЦНАПів з урахуванням особливостей:
- 360 послуг — для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, які мають спецобладнання;
- 245 — для ЦНАПів у прифронтових регіонах за наявності персоналу;
- 118 — для територіальних підрозділів і віддалених робочих місць.
До усіх послуг розробили цифрові інформаційні картки, щоб адміністратори працювали за чіткими інструкціями й надавали послуги якісніше. Незабаром уся інформація з’явиться на Гіді з держпослуг.
Документ також зобов’язує органи влади та координаторів ЦНАПів оновлювати інформаційні картки, навчати адміністраторів, забезпечувати обладнання й налагоджувати ефективну взаємодію між установами.
Постанова КМУ «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг» від 01.10.2025 № 1226 набирає чинності з дня її офіційного опублікування. Станом на 03.10.2025 не опублікована.
За інформацією Мінцифри