ДПС найближчим часом запустить оновлений чат-бот для подання скарг

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Через чат-бот ДПС громадяни можуть подати скарги про порушення податкового законодавства. Данило Гетманцев розповів про функції оновленого чат-бота

ДПС найближчим часом запустить оновлений чат-бот для подання скарг

Голова Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев у своєму телеграм-каналі розповів, що виникає багато запитань щодо покращення роботи чат-боту ДПС.

Народний депутат нагадав: через цей ресурс громадяни можуть подати скарги про порушення податкового законодавства, зокрема: невидачу чеку або видачу нефіскального чеку, в т. ч. при продажу підакцизної продукції — лікеро-горілчаних виробів, виробів з тютюну, електронних сигарет, палива; про неоформлення трудових відносин з працівниками тощо.

📌 Нові можливості в роботі бухгалтера — гайд

Вдосконалений чат-бот має передбачати:

  • доступне розміщення для користувачів, з інформацією на всіх інформаційних ресурсах ДПС про його роботу;
  • можливість ідентифікації особи, яка подає скаргу, але при цьому чат-бот має також приймати й анонімні звернення;
  • можливість групування скарг за платниками податків (суб’єктами), на діяльність яких подано звернення (скаргу), що дозволить робити аналітику порушень;
  • обов’язкову відповідь податкового органу на ідентифіковані звернення (скарги);
  • можливість в чат-боті надсилати скаргу про відсутність відповіді від податкового органу;
  • можливість автоматичного розподілу скарг до відповідних територіальних органів, залежно від місця діяльності суб’єкта, на якого надійшла скарга;
  • можливість формування звіту про географію скарг та про результати здійснення заходів податкового контролю за їх розглядом (з щомісячним оприлюдненням на сайті ДПС).

За інформацією ДПС, найближчим часом вдосконалений чат-бот для скарг запрацює на вебпорталі ДПС, матиме зручний та оперативний спосіб подання скарг та аналітичну складову для ефективного опрацювання ризиків платників податків у межах ризико-орієнтованого підходу. 

Тож всі очікуємо на чат-бот, з усіма цими можливостями. Ключове — він має виконувати свої основні функції. Із одного боку — забезпечити реалізацію дотримання прав громадян як споживачів, працівників, доброчесних платників. Із іншого — надати можливість здійснення громадського контролю за дотриманням законодавства як платниками податків, так і посадовими особами податкових органів.

За інформацією Данила Гетманцева

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Податок на додану вартість (ПДВ): що це, ставки, пільги та порядок сплати

В аналітиці розбираємо, що таке ПДВ, все про ПДВ 2025/2026 — ставки, платники, бюджетне відшкодування, податкові пільги, призупинення перебігу строків давності, звільнення від ПДВ товарів, необхідних на фронті
99658

ЄСВ для ФОПів у 2026 році: хто сплачує, хто звільнений і який розмір внеску

Питання сплати ЄСВ для ФОПів у 2026 році знову стає актуальним. Воєнна пільга, яка звільняла підприємців від внеску за себе, не діятиме. Тож ФОПам доведеться повернутися до повних нарахувань — окрім тих, хто має законні підстави для звільнення. Розбираємо, хто у 2026 році сплачуватиме ЄСВ, кого звільнять, і який буде мінімальний внесок
1329

Як ЗОЗ списувати майно до та після перетворення на КНТ

З’ясуємо, чи можуть комунальні ЗОЗ списувати майно протягом перехідного періоду — після скасування Господарського кодексу та до перетворення на КНТ. Обговоримо, як відбуватиметься ліквідація майна після перетворення та чи можна буде списувати майно, що отримали на праві узуфрукта
39

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді