ДПС найближчим часом запустить оновлений чат-бот для подання скарг
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Голова Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев у своєму телеграм-каналі розповів, що виникає багато запитань щодо покращення роботи чат-боту ДПС.
Народний депутат нагадав: через цей ресурс громадяни можуть подати скарги про порушення податкового законодавства, зокрема: невидачу чеку або видачу нефіскального чеку, в т. ч. при продажу підакцизної продукції — лікеро-горілчаних виробів, виробів з тютюну, електронних сигарет, палива; про неоформлення трудових відносин з працівниками тощо.
📌 Нові можливості в роботі бухгалтера — гайд
Вдосконалений чат-бот має передбачати:
- доступне розміщення для користувачів, з інформацією на всіх інформаційних ресурсах ДПС про його роботу;
- можливість ідентифікації особи, яка подає скаргу, але при цьому чат-бот має також приймати й анонімні звернення;
- можливість групування скарг за платниками податків (суб’єктами), на діяльність яких подано звернення (скаргу), що дозволить робити аналітику порушень;
- обов’язкову відповідь податкового органу на ідентифіковані звернення (скарги);
- можливість в чат-боті надсилати скаргу про відсутність відповіді від податкового органу;
- можливість автоматичного розподілу скарг до відповідних територіальних органів, залежно від місця діяльності суб’єкта, на якого надійшла скарга;
- можливість формування звіту про географію скарг та про результати здійснення заходів податкового контролю за їх розглядом (з щомісячним оприлюдненням на сайті ДПС).
За інформацією ДПС, найближчим часом вдосконалений чат-бот для скарг запрацює на вебпорталі ДПС, матиме зручний та оперативний спосіб подання скарг та аналітичну складову для ефективного опрацювання ризиків платників податків у межах ризико-орієнтованого підходу.
Тож всі очікуємо на чат-бот, з усіма цими можливостями. Ключове — він має виконувати свої основні функції. Із одного боку — забезпечити реалізацію дотримання прав громадян як споживачів, працівників, доброчесних платників. Із іншого — надати можливість здійснення громадського контролю за дотриманням законодавства як платниками податків, так і посадовими особами податкових органів.
За інформацією Данила Гетманцева