ДПС найближчим часом запустить оновлений чат-бот для подання скарг

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Через чат-бот ДПС громадяни можуть подати скарги про порушення податкового законодавства. Данило Гетманцев розповів про функції оновленого чат-бота

ДПС найближчим часом запустить оновлений чат-бот для подання скарг

Голова Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев у своєму телеграм-каналі розповів, що виникає багато запитань щодо покращення роботи чат-боту ДПС.

Народний депутат нагадав: через цей ресурс громадяни можуть подати скарги про порушення податкового законодавства, зокрема: невидачу чеку або видачу нефіскального чеку, в т. ч. при продажу підакцизної продукції — лікеро-горілчаних виробів, виробів з тютюну, електронних сигарет, палива; про неоформлення трудових відносин з працівниками тощо.

📌 Нові можливості в роботі бухгалтера — гайд

Вдосконалений чат-бот має передбачати:

  • доступне розміщення для користувачів, з інформацією на всіх інформаційних ресурсах ДПС про його роботу;
  • можливість ідентифікації особи, яка подає скаргу, але при цьому чат-бот має також приймати й анонімні звернення;
  • можливість групування скарг за платниками податків (суб’єктами), на діяльність яких подано звернення (скаргу), що дозволить робити аналітику порушень;
  • обов’язкову відповідь податкового органу на ідентифіковані звернення (скарги);
  • можливість в чат-боті надсилати скаргу про відсутність відповіді від податкового органу;
  • можливість автоматичного розподілу скарг до відповідних територіальних органів, залежно від місця діяльності суб’єкта, на якого надійшла скарга;
  • можливість формування звіту про географію скарг та про результати здійснення заходів податкового контролю за їх розглядом (з щомісячним оприлюдненням на сайті ДПС).

За інформацією ДПС, найближчим часом вдосконалений чат-бот для скарг запрацює на вебпорталі ДПС, матиме зручний та оперативний спосіб подання скарг та аналітичну складову для ефективного опрацювання ризиків платників податків у межах ризико-орієнтованого підходу. 

Тож всі очікуємо на чат-бот, з усіма цими можливостями. Ключове — він має виконувати свої основні функції. Із одного боку — забезпечити реалізацію дотримання прав громадян як споживачів, працівників, доброчесних платників. Із іншого — надати можливість здійснення громадського контролю за дотриманням законодавства як платниками податків, так і посадовими особами податкових органів.

За інформацією Данила Гетманцева

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Декретна відпустка: правила надання у 2025 році

Декретна відпустка — право кожної жінки, яка працює. Які документи необхідні, щоб оформити декретну відпустку? Чи має право жінка на відпустку перед декретом? Чи можлива декретна відпустка для чоловіків? Відповіді на ці та інші запитання знайдете у статті
351124

Норматив працевлаштування осіб з інвалідністю: як порахувати

Звітувати про працівників з інвалідністю не потрібно. Однак кількість осіб з інвалідністю, яких треба працевлаштувати за основним місцем роботи, аби виконати норматив, і правила її розрахунку діють. Розберімося докладно
19205

Виплати на дітей 2025/2026: підвищення, актуальний розмір, як оформити

Соціальні виплати на дітей — це виплати, які отримують батьки, опікуни, піклувальники та й самі діти. До них належить і виплати при народженні дитини, допомога багатодітним сім’ям, державні аліменти, допомога матерям-одиначкам, грошові виплати дітям-сиротам, допомога дітям з інвалідністю
555236

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді