ДПС найближчим часом запустить оновлений чат-бот для подання скарг

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Через чат-бот ДПС громадяни можуть подати скарги про порушення податкового законодавства. Данило Гетманцев розповів про функції оновленого чат-бота

ДПС найближчим часом запустить оновлений чат-бот для подання скарг

Голова Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев у своєму телеграм-каналі розповів, що виникає багато запитань щодо покращення роботи чат-боту ДПС.

Народний депутат нагадав: через цей ресурс громадяни можуть подати скарги про порушення податкового законодавства, зокрема: невидачу чеку або видачу нефіскального чеку, в т. ч. при продажу підакцизної продукції — лікеро-горілчаних виробів, виробів з тютюну, електронних сигарет, палива; про неоформлення трудових відносин з працівниками тощо.

📌 Нові можливості в роботі бухгалтера — гайд

Вдосконалений чат-бот має передбачати:

  • доступне розміщення для користувачів, з інформацією на всіх інформаційних ресурсах ДПС про його роботу;
  • можливість ідентифікації особи, яка подає скаргу, але при цьому чат-бот має також приймати й анонімні звернення;
  • можливість групування скарг за платниками податків (суб’єктами), на діяльність яких подано звернення (скаргу), що дозволить робити аналітику порушень;
  • обов’язкову відповідь податкового органу на ідентифіковані звернення (скарги);
  • можливість в чат-боті надсилати скаргу про відсутність відповіді від податкового органу;
  • можливість автоматичного розподілу скарг до відповідних територіальних органів, залежно від місця діяльності суб’єкта, на якого надійшла скарга;
  • можливість формування звіту про географію скарг та про результати здійснення заходів податкового контролю за їх розглядом (з щомісячним оприлюдненням на сайті ДПС).

За інформацією ДПС, найближчим часом вдосконалений чат-бот для скарг запрацює на вебпорталі ДПС, матиме зручний та оперативний спосіб подання скарг та аналітичну складову для ефективного опрацювання ризиків платників податків у межах ризико-орієнтованого підходу. 

Тож всі очікуємо на чат-бот, з усіма цими можливостями. Ключове — він має виконувати свої основні функції. Із одного боку — забезпечити реалізацію дотримання прав громадян як споживачів, працівників, доброчесних платників. Із іншого — надати можливість здійснення громадського контролю за дотриманням законодавства як платниками податків, так і посадовими особами податкових органів.

За інформацією Данила Гетманцева

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік та оподаткування новорічних подарунків 2025

Роботодавці, які придбавали за власні кошти новорічні подарунки для працівників та/або їхніх дітей, повинні їх правильно оподаткувати. У консультації наказ про видачу подарунків зразок, нарахування податку на прибуток, ПДВ, ПДФО, військового збору та ЄСВ
63571

Нерезидент повернув аванс: на яку дату коригувати ПДВ

Сплатили нерезиденту аванс за рекламні послуги. За першою подією склали і зареєстрували податкову накладну (ПН). Послуги він так і не надав. Ми розірвали угоду, і нерезидент повернув інвалюту. Гроші спочатку зарахували на розподільчий рахунок. На поточний — ще ні. Якою датою потрібно зробити розрахунок коригування (РК) до ПН? За яким курсом коригувати ПДВ?
51

Рахунок-фактура: готовий зразок і пояснення, як оформити

Маєте справу з рахунком-фактурою у внутрішніх операціях чи інвойсом у ЗЕД? Пам’ятайте, що не кожен рахунок має статус первинного документа, і не за кожним рахунком відбувається оплата. Які умови треба виконати, аби рахунок вважався первинним документом, бланк рахунку-фактури — у консультації
220404

Обов’язкова сертифікація бухгалтерів: що насправді чекає у 2026 році — ексклюзивне інтерв’ю з президентом ФПБАУ

Тільки в Експертус! Тримайте інтерв’ю з представником ФПБАУ. Обговорили вже тригерні для бухгалтерів питання обов’язкової сертифікації, чи дійсно її планують запровадити і для чого. Поговорили про те, що означає для бухгалтера запровадження професійних стандартів та кваліфікаційних вимог до посади. Наприкінці інтерв’ю знайдете кілька порад, як залишатися цінним фахівцем, готовим до будь-якої зміни
115

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді