Ми вже повідомляли в «Ранкових новинах Головбуха» від 07.05.2012 про позицію податківців щодо виправлення помилок у Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями
Ми вже повідомляли в «Ранкових новинах Головбуха» від 07.05.2012про позицію податківців щодо виправлення помилок у Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями. Зокрема, на думку податківців, самостійне виправлення помилок не карається за Податковим кодексом України (ПК).
Цього разу податківці роз’яснюють окремі питання застосування штрафних санкцій вже за неподання або несвоєчасне подання вказаного розрахунку. Частину чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету, визначають згідно з формою розрахунку, яку затверджено ДПС, та подають до органу державної податкової служби протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) періоду.
Хоча «частина чистого прибутку (доходу)» є неподатковим платежем, контроль за відрахуванням до державного бюджету частини чистого прибутку покладено на Державну податкову службу України. Тому, посилаючись на пункт 111.1 ПК, податківці дійшли висновку, що неподання/несвоєчасне подання зазначеного розрахунку прирівнюється до неподання/несвоєчасного подання податкової декларації (розрахунку) і тягне за собою застосування відповідних штрафних санкцій, що передбачені ПК.
Журнал «Головбух» у 2025 році інтегрувався в систему «Експертус Головбух». Звичні матеріали та архівні номери тепер доступні на одній платформі із сервісами й калькуляторами. Покажемо, де знайти журнал і що ще допоможе бухгалтеру в щоденній роботі
Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2026 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між минулорічним кварталом IV та цьогорічним кварталом І, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2026 році? Відповіді — в огляді
Хто може бути самозайнятою особою, які податки сплачує самозайнята особа, можливості здійснення трудової діяльності, про умови оподаткування доходів та витрат самозайнятих осіб, до яких належить фізичні особи-підприємці та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність. Ці та інші питання — в цьому огляді
Платникам єдиного податку треба контролювати, аби їхній річний дохід не перевищив дозволений ліміт. Пояснимо, які наслідки чекають ФОП у 2026 році, як оподаткувати суму перевищення та коли перейти до іншої групи або на загальну систему — у консультації
Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді