Затверджено Регламент передачі інформації про житлову нерухомість, що належить фізособам (у т. ч. нерезидентам), який визначає порядок та процедуру такого інформаційного обміну між Укрдержреєстром та МДЗ, а також форми журналів обліку переданих та отриманих інформаційних файлів.
Зазначені інформаційні файли повинні мати такі характеристики:
- формуватися та передаватися у форматі XML;
- передаватися в електронній формі з використанням телекомунікаційних каналів зв’язку та криптографічного захисту інформації й електронного цифрового підпису;
- формуватися за даними Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі — Держреєстр);
- формуватися окремо для кожного району області відповідно до місцезнаходження об’єкта нерухомого майна.
Встановлено, що інформаційні файли до 15.04.2013 мають бути одноразово передані Мін’юстом до МДЗ в повному обсязі.
Надалі МДЗ щокварталу протягом 15 робочих днів після закінчення податкового (звітного) кварталу отримуватиме відомості про права власності на об’єкти нерухомості, записи про держреєстрацію яких внесені до Держреєстру протягом звітного кварталу.
Такі відомості необхідні для розрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.