Термін сплати податку на прибуток, частини чистого прибутку (доходу) за три квартали 2025 року

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Граничний термін сплати податку на прибуток, частини чистого прибутку (доходу) за три квартали 2025 року припадає на 19 листопада 2025 року (середа)

Термін сплати податку на прибуток, частини чистого прибутку (доходу) за три квартали 2025 року

Триває звітна кампанія декларування податку на прибуток підприємств та частини чистого прибутку (доходу) за три квартали 2025 року.

Для обрахунку об’єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування (п. 44.2 Податкового кодексу України; ПК).

Фінансова звітність є додатком до податкової декларації з податку на прибуток та є її невід’ємною частиною. Подавати її разом з відповідною податковою декларацією квартальною або річною мають усі платники податку на прибуток, які мають можливість виконувати свої податкові обов’язки у порядку, передбаченому для подання податкової декларації.

Платники податку на прибуток, у визначених законом випадках подають податковим органам у порядку, передбаченому ПК для подання податкової декларації, квартальні та річну фінансову звітність (п. 2 Порядку подання фінансової звітності затвердженого постановою КМУ від 28.02.2025 № 419).

Податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств, крім випадків, передбачених пунктом 137.5 ПК, є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. При цьому податкова декларація розраховується наростаючим підсумком. Податковий (звітний) період починається з першого календарного дня податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем податкового (звітного) періоду.

Податкова знижка для фізичних осіб

Квартальний податковий (звітний) період встановлюється для платників податку, в яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід) за попередній річний звітний (податковий) період, перевищує 40 млн грн.

Декларація за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу, подається протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу (пп. 49.18.2 ПК).

Якщо останній день строку подання припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем (п. 49.20 ПК).

Тобто, граничний термін подання податкової декларації з податку на прибуток та розрахунку чистого прибутку (доходу) державними та комунальними підприємствами та їх об’єднаннями за три квартали 2025 року не пізніше 10 листопада 2025 року (оскільки 09 листопада припадає на неділю).

За загальним правилом платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПК для подання податкової декларації, крім випадків, установлених ПК (п. 57.1 ПК).

При цьому, якщо граничний строк сплати податкового зобов'язання припадає на вихідний або святковий день, останнім днем сплати податкового зобов’язання вважається операційний день, що настає за вихідним або святковим днем (абз. 4 п. 57.1 ПК).

Таким чином, граничний термін сплати податку на прибуток, частини чистого прибутку (доходу) за три квартали 2025 року припадає на 19 листопада 2025 року.

За інформацією ДПС у Львівській області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облігації: види, переваги, військові ОВДП та правила інвестування

Інвестування грошей в облігації є незвичним варіантом для більшості громадян та суб’єктів господарювання. Однак це перевірений спосіб отримати стабільний дохід та зберегти свій капітал від інфляційних ризиків. У цій консультації розглянемо, що таке облігації та якими вони бувають, які з них є найбільш надійними, якими є особливості військових облігацій, хто і як може їх придбати, а також нюанси оподаткування операцій з ними
10167

Інвентаризація земель 2026: порядок проведення, документи та строки

Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Як провести інвентаризацію землі та відобразити земельні ділянки в обліку підприємства, — у цій консультації
9150

Інвентаризаційні чеклісти: скачайте, роздрукуйте і позначайте, що вже зробили

Якщо проводити інвентаризацію хаотично, вона може затягнутися так, що доведеться сидіти за роботою і в новорічну ніч. Щоб зробити все чітко і правильно, скористайтеся підказками від експертів. Скачуйте і дійте за списком!
13354

Звіт про надходження сільськогосподарських тварин на переробні підприємства

Статистична звітність не лякає того, хто знає, як правильно її оформити та вчасно подати. У статті допоможемо розібратись з усіма тонкощами заповнення форми звіту 11-заг (квартальна) та поділимось актуальним бланком для скачування
4204

Де знайти журнал «Головбух» і як читати його в системі

Журнал «Головбух» у 2025 році інтегрувався в систему «Експертус Головбух». Звичні матеріали та архівні номери тепер доступні на одній платформі із сервісами й калькуляторами. Покажемо, де знайти журнал і що ще допоможе бухгалтеру в щоденній роботі
55

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді