11 травня 2026 року — граничний термін подання Податкового розрахунку ФОП та самозайнятими особами за І квартал 2026 року

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
ДПС повідомила, що наразі триває розробка нормативних документів щодо затвердження квартальної форми Податкового розрахунку

11 травня 2026 року — граничний термін подання Податкового розрахунку ФОП та самозайнятими особами за І квартал 2026 року

Із 1 січня 2026 року ФОП-и та особи, які провадять незалежну діяльність, повинні подавати Податковий розрахунок (об’єднану звітність з ПДФО, ВЗ та ЄСВ) щокварталу (з розбивкою даних по місяцях кварталу).

Граничний термін — 40 календарних днів після завершення кварталу.

Інші податкові агенти (юридичні особи) продовжують звітувати щомісяця (протягом 20 днів після завершення місяця).

ЄСВ для ФОП — 2026

Для підприємців та самозайнятих осіб граничний термін подання звіту за І квартал 2026 року — 11 травня 2026 року.

Повідомлення із нагадуванням про граничні терміни, які надійшли платникам в Електронний кабінет, були сформовані системою автоматично для форми звітності за місяць. Наразі розроблення нормативних документів щодо затвердження квартальної форми Податкового розрахунку триває.

Отже, на сьогодні для ФОП-ів та осіб, які провадять незалежну діяльність, обов’язок подання Податкового розрахунку за місячний термін вже відсутній.

Втім, ДПС наголошує, що помилково подана місячна звітність опрацьована та завантажена до інформаційних систем.

За інформацією ДПС

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація розрахунків з дебіторами та кредиторами

Мабуть, інвентаризація розрахунків є найважливішим етапом проведення річної інвентаризації. Адже потрібно визначити не лише, скільки винні тобі, а й скільки винен ти сам. Для цього доведеться звірити з контрагентами розрахунки, скласти акт інвентаризації та прийняти рішення про списання деяких боргів. Розглянемо основні аспекти проведення такої інвентаризації.
14708

Довідка про доходи: як видати працівнику

Довідка про доходи може знадобитися працівникові будь-коли. За якою формою видавати довідку про доходи та в яких випадках, підкажемо у консультації
340924

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді