Податківці роз’яснили, що фінансовий результат до оподаткування не коригують на різниці за операціями з утримання основних засобів, зокрема, квартири, яку використовують як офісне приміщення.
При цьому витрати на таке утримання враховують для визначення «бухгалтерського» фінансового результату.
Також фахівці ДФС нагадують, що у разі придбання у власність об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості підприємство зобов’язане подати податкову декларацію з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, до контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування і сплачувати податкові зобов’язання за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування.
Лист ГУ ДФС у Запорізькій області від 28.04.2016 № 1401/10/08-01-12-04-11
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
Що зламалося — те задокументуйте. Завантажуйте зразок дефектного акта + бланк у Word і приклади для ремонту, будівництва, обліку