Податківці роз’яснили, що фінансовий результат до оподаткування не коригують на різниці за операціями з утримання основних засобів, зокрема, квартири, яку використовують як офісне приміщення.
При цьому витрати на таке утримання враховують для визначення «бухгалтерського» фінансового результату.
Також фахівці ДФС нагадують, що у разі придбання у власність об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості підприємство зобов’язане подати податкову декларацію з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, до контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування і сплачувати податкові зобов’язання за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування.
Лист ГУ ДФС у Запорізькій області від 28.04.2016 № 1401/10/08-01-12-04-11
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
Що зламалося — те задокументуйте. Завантажуйте зразок дефектного акта + бланк у Word і приклади для ремонту, будівництва, обліку
У статті знайдете акт приймання-передачі основних засобів, а також приклад його заповнення
Що таке оперативний лізинг та чи є різниця між ним і звичайною орендою. Про правові, податкові та бухгалтерські нюанси оперативного лізингу в Україні, документальне оформлення, визнання доходів і витрат з оперативного лізингу, облік лізингу основних засобів та інвестиційної нерухомості з урахуванням нещодавніх оновлень НП(С)БО 14 «Оренда» — все у цьому огляді
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів