Податківці роз’яснили, що фінансовий результат до оподаткування не коригують на різниці за операціями з утримання основних засобів, зокрема, квартири, яку використовують як офісне приміщення.
При цьому витрати на таке утримання враховують для визначення «бухгалтерського» фінансового результату.
Також фахівці ДФС нагадують, що у разі придбання у власність об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості підприємство зобов’язане подати податкову декларацію з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, до контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування і сплачувати податкові зобов’язання за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування.
Лист ГУ ДФС у Запорізькій області від 28.04.2016 № 1401/10/08-01-12-04-11
Як оформити списання (ліквідацію) основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
Основні засоби — це матеріальні активи зі строком використання більше 1 року. Найчастіше саме вони займають найбільшу питому вагу в балансі підприємства та мають найбільшу вартість. Облік основних засобів має свою специфіку, про це і розповімо. Також наводимо бухгалтерські проведення з обліку основних засобів
Розрахунок податку на прибуток передбачає врахування податкових різниць. Що це таке, де і як їх рахувати, чи всі платники податку на прибуток застосовують податкові різниці — розбираємо
Розглядаємо, що таке дефектний акт, наводимо зразок дефектного акту та аналізуємо законодавчі правила, за якими дефектний акт слід використовувати у будівництві
Товарний облік — звична річ для ФОПів. Та чи впевнені ви, що організували облік товарних запасів в усіх необхідних випадках? Проаналізуємо нормативку, наголосимо на документації, розберемо практичні ситуації