Особа, утворена в результаті реорганізації (крім особи, утвореної шляхом перетворення), реєструється платником податку як інша новоутворена особа, у тому числі в разі, коли до такої особи перейшли обов’язки зі сплати податку у зв’язку з розподілом податкових зобов’язань чи податкового боргу.
Реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі, якщо особа, зареєстрована як платник податку, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільчий баланс за умови сплати суми податкових зобов’язань із податку.
Отже, платник ПДВ, що реорганізується шляхом приєднання до іншого платника податку, підлягає анулюванню реєстрації як платника ПДВ. При цьому в такого платника ПДВ не відбувається нарахування ПДВ та коригування податкового кредиту.
Оскільки під час реорганізації платника податку шляхом приєднання відбувається анулювання реєстрації платником ПДВ, у платника податку (правонаступника) немає підстав для складання розрахунку коригування до податкової накладної, складеної платником податку, у тому числі у випадку зміни суми компенсації вартості поставлених товарів чи послуг.
Водночас якщо після такої реорганізації відбувається збільшення суми компенсації вартості поставлених платником податку товарів чи послуг, платник податку як правонаступник на дату такого збільшення складає нову податкову накладну на суму збільшення.
Прес-служба ГУ ДФС у м. Києві
У цьому огляді експерт підкаже, як можна використовувати кошти від НСЗУ без ризику втрати неприбуткового статусу. А готові проведення допоможуть швидко показати такі кошти в бухгалтерському обліку
Прожитковий мінімум — це показник, який використовують у розрахунках різних соціальних виплат, наприклад пенсій, допомоги з безробіття, аліментів, а також в оподаткуванні. Усе, що варто знати про прожитковий мінімум 2025/2026, — в огляді
З 1 січня 2025 року ФОПи другої групи на єдиному податку стали платниками військового збору. Це новий обов’язок, який торкнеться і тих, хто раніше ніколи не сплачував цей платіж за себе. Розповідаємо, скільки і коли сплачувати, хто має пільги та в яких випадках можна не платити військовий збір
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Заява на компенсацію за невикористану відпустку — обов’язковий документ, якщо працівник не скористався відпочинком і хоче отримати за нього гроші. Пояснюємо, коли можна подати таку заяву, які дані обов’язково вказати та даємо готовий зразок 2025 у Word