Зазнав змін Порядок скасування реєстрації випусків акцій, затверджений рішенням НКЦПФР від 23.04.2013 № 737.
Змінами передусім уточнено, що зупинення або відновлення обігу акцій, скасування реєстрації випусків акцій як реєструвальний орган здійснює винятково НКЦПФР (нині цю функцію можуть виконувати також її територіальні органи).
Крім цього, скорочено перелік документів, що надаються до НКЦПФР з метою зупинення (відновлення) обігу акцій, а також скасування реєстрації випусків акцій.
Власне скасування здійснюється протягом 15 робочих днів з дати надходження інформації про:
- припинення акціонерного товариства (АТ) шляхом його ліквідації (в т. ч. за спрощеною процедурою держреєстрації);
- припинення АТ шляхом перетворення.
Причому за умови, що реєстрацію випуску акцій такого товариства не було скасовано раніше, а також якщо інформація про відповідне припинення АТ підтверджується відомостями Єдиного державного реєстру або у разі отримання відповідної інформації від органів державної статистики.
Рішення НКЦПФР від 12.04.2016 № 411
Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних