ДФС нагадала, як проводити коригування фінансового результату до оподаткування, визначеного за правилами бухгалтерського обліку, на різниці за операціями з купівлі-продажу цінних паперів.
Зокрема, фінансовий результат:
- зменшують на суму прибутку від операцій з цінними паперами, врахованого у складі такого фінансового результату;
- збільшують на суму позитивного загального фінансового результату, визначеного в окремому обліку операцій з цінними паперами. При цьому позитивний загальний фінансовий результат — це сума перевищення прибутків від операцій з цінними паперами над сумою поточних та минулорічних збитків від таких операцій.
Загальний фінансовий результат від операцій з купівлі-продажу цінних паперів (прибуток або збиток) відображають в рядку 4.1.3 РІ додатка ЦП до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, форму якої затверджено наказом Мінфіну від 30.10.2015 № 897.
Лист ДФС від 08.09.2016 № 19389/6/99-99-15-02-02-15
Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
Коли індексацію знаходять із запізненням, у бухгалтерів з’являється два головні запитання: як правильно показати донараховані суми в Об’єднаній звітності та чи загрожують підприємству санкції за несвоєчасне нарахування і сплату податків. Розбираємося
Отримуєте на свою картку переказ коштів від друга? Податкова може надіслати «лист щастя», а банк — запросити інформацію щодо джерела походження коштів і мети переказу. Розберемо, які платежі між картами фізосіб підлягають оподаткуванню та що зробити, щоб мінімізувати ризик їх оподаткування. Розповімо також про обмеження у платежах з картки на картку для фізосіб і фінмоніторинг
КНП розпочинають процес перетворення на КНТ. Які документи бухгалтерії потребуватимуть змін — пояснимо
Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах