ДПС не надіслала ППР про земельний податок: чи буде штраф
Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення

Фізособам плату за землю нараховує податкова (за місцем знаходження земельної ділянки, у тому числі право на яку фізособа має як власник земельної частки (паю)).
Платнику земельного податку до 1 липня поточного року надсилають податкове повідомлення-рішення (ППР) про внесення податку разом із детальним розрахунком суми податку. Він має містити, зокрема, кадастровий номер, площу земельної ділянки, розмір ставки земельного податку та розмір пільги зі сплати податку.
При переході права власності на земельну ділянку або права на земельну частку (пай) від одного власника (юридичної або фізичної особи) до іншого протягом календарного року земельний податок сплачує попередній власник за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося його право власності на зазначену земельну ділянку, а новий власник — починаючи з місяця, в якому він набув право власності.
У разі переходу права власності на земельну ділянку або права на земельну частку (пай) від одного власника — фізичної особи до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає (вручає) ППР новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Якщо такий перехід відбувся після 1 липня поточного року, податкова надсилає (вручає) попередньому власнику нове ППР. Попереднє ППР вважають скасованим (відкликаним).
Фізособи податок сплачують протягом 60 днів з дня вручення ППР.
У разі якщо контролюючий орган не надіслав (не вручив) ППР у встановлені строки фізосіб звільняють від відповідальності, передбаченої Податковим кодексом України за несвоєчасну сплату податкового зобов’язання.
Джерело: ДПС у Дніпропетровській області
