«ПриватБанк» заморозив залишки на рахунках клієнтів-юридичних осіб станом на 19 грудня

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Сьогодні вранці «ПриватБанк» тимчасово заморозив кошти юридичних осіб, які надійшли на рахунки до 19 грудня. Ті кошти, які надійшли після 19 грудня, використовувати можна. Зміни стосуються всіх корпоративних клієнтів «ПриватБанку», в тому числі ФОПів і юридичних осіб.

Це повідомлення юридичні особи виявили в «Приват24 для бізнесу».

«Інформуємо Вас про те, що усі операції, включаючи ті, що були раніше припинені за рахунками та картками корпоративних клієнтів, починаючи з 09:00 20.12.2016р. обслуговуються в наступному режимі:

  • проведення видаткових операцій з рахунків та карт допускається в межах сум, що перевищують залишок на цих рахунках станом на ранок 19.12.2016 р.;
  • усі кредитні ліміти на рахунках, овердрафти, ліміти гарантованих платежів та бізнес-розстрочки обнулені чи знижені до рівня заборгованості (за її наявності);
  • усі прибуткові операції (надходження коштів) обслуговуються без обмежень.

Наприклад, залишок на рахунку станом на ранок 19.12.2016 р. становив 100 000 грн. Ця сума стає «незнижуваним залишком». Припустимо, з цього моменту на рахунок надходили вхідні платежі (від контрагентів, відшкодування по еквайрингу, виручка тощо) на загальну суму 50 000 грн. та залишок тепер становить 150 000 грн. Відповідно, тільки ці 50.000 грн. можна використовувати для проведення платежів або витрачати за допомогою картки», – йдеться в повідомленні.

Що стосується зарахувань на рахунок, то ці операції будуть проводитися в штатному режимі.

Оновлення«ПриватБанк» розблокував платежі юридичних осіб та проводить їх у повному обсязі

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Оновлені довідники податкових пільг — актуальні дані на 2025 рік

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
18711

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
98481

Чому бухгалтеру варто інвестувати в себе

Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
1043

Лікарняні: як правильно розрахувати та виплатити

Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
446357

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
217776

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді