Порядок документального оформлення інвентаризації активів та зобов’язань, що перебувають на балансі суб’єкта господарювання, визначено у Положенні про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженому наказом Мінфіну від 02.09.2014 № 879.
Так, у разі встановлення фактів крадіжок або зловживань, псування цінностей обов’язково проводять інвентаризацію активів та зобов’язань, що перебувають на балансі суб’єкта господарювання.
Підприємства, які знаходяться на території проведення АТО, проводять інвентаризацію тоді, коли стане можливим забезпечити безпечний та безперешкодний доступ уповноважених осіб до активів, первинних документів і регістрів бухобліку, в яких відображені зобов’язання та власний капітал цих підприємств.
Зазначені підприємства мають провести інвентаризацію станом на перше число місяця, що настає за місяцем, у якому зникли перешкоди для доступу до активів, первинних документів і регістрів бухобліку, та відобразити результати інвентаризації в бухобліку відповідного звітного періоду.
Тобто суб’єкт господарювання має право відобразити ліквідацію основних засобів, товарно-матеріальних цінностей на території проведення АТО у податковій звітності лише після проведення інвентаризації і документального підтвердження факту ліквідації таких основних засобів і товарно-матеріальних цінностей у бухобліку.
Лист ДФС від 17.02.2017 № 3339/6/99-99-15-02-02-15