Які умовні коди потрібно вказувати для податкових накладних, зареєстрованих до 16.03.2017
Відсутність у складених та зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) до 16.03.2017 податкових накладних коду товару згідно з УКТ ЗЕД за відсутності його у Митному тарифі України не вважається помилкою. Відсутність коду товару у такій накладній не може бути єдиною підставою для невизнання за нею податкового кредиту. Але це не поширюється на підакцизні та імпортні товари, наявність коду УКТ ЗЕД для яких є обов’язковим.
Платник ПДВ не має після 16.03.2017 складати до зазначених податкових накладних розрахунки коригування аби внести до них код товару, якщо відсутні інші причини для коригування. Зокрема, йдеться про зміну кількості товару/послуги, перегляд цін, виправлення інших помилок.
Починаючи з 16.03.2017 у податкових накладних платники мають обов’язково зазначати умовні коди товарів, що відсутні в УКТ ЗЕД.
Лист ДФС від 05.05.2017 № 88/6/99-99-15-03-02-15/ІПК
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Коли інвентаризувати резерв відпусток; якими документами оформити; як показати результати в обліку
Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
Зазвичай перед початком проведення інвентаризації керівник підприємства видає наказ. Тримайте зразки оформлення наказу про проведення річної та позапланової інвентаризації
Світ змінюється швидше, ніж податкові форми. Щодня — новини, телеграм-канали, чати. І все ніби важливе. Та насправді — лише частина варта вашої уваги.
Тож як відрізнити істину від чуток? Як зберегти фокус і ментально не вигоріти? Розкладаємо по пунктах