Чи можна вписати до типової форми квитка вартість проїзду і маршрут
Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджені постановою КМУ від 18.02.1997 № 176 (далі — Правила), є обов’язковими для організаторів регулярних перевезень, замовників транспортних послуг, автомобільних перевізників, самозайнятих перевізників і автостанцій.
Перевізники відповідно до укладених договорів продають квитки через автостанції, агентства з продажу квитків та/або самостійно. Примірну форму договору про продаж квитків затверджує Мінінфраструктури (п. 115 Правил).
Водій автобуса може продавати квитки за відсутності у населеному пункті автостанції, агентства з продажу квитків, а також після закриття квитково-касової відомості на автостанції.
Вартість проїзду за розрахунками пасажирських перевізників, інформацію про перевізника, страховика та страхову суму вносять у квитки друкованим способом (п. 2 наказу Мінтранспорту «Про затвердження Типових форм квитків на проїзд пасажирів і перевезення багажу на маршрутах загального користування» від 25.05.2006 № 503).
Тому водій не порушить законодавства, якщо впише вручну друкованими літерами вартість проїзду, відстань проїзду, пункти відправки та прибуття до типової форми квитка, що містить інформацію про перевізника, страховика, страхову суму.
Лист Мінінфраструктури від 06.01.2017 № 62/25/10-17
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні