ДФС радить перерахувати ПДФО за дивідендами з 18 на 9%

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

ДФС радить перераховувати ПДФО за дивідендами за ставкою з 18 на 9%

Починаючи з 01.01.2017 з дивідендів за акціями, інвестиційними сертифікатами та корпоративними правами від нерезидентів, інститутів спільного інвестування та суб’єктів господарювання — неплатників податку на прибуток утримують ПДФО за ставкою 9%.

Тому податковий агент, який утримав ПДФО із доходів у вигляді дивідендів за ставкою 18%, може перерахувати суми доходів, нарахованих платнику податків, та повернути надміру утриманий податок.

Результати перерахунку слід відобразити у податковому розрахунку за формою № 1ДФ (форма № 1ДФ) того періоду, в якому перерахували суму податку. Зокрема, результати перерахунку доходів у II кварталі 2017 року, за відсутності нарахування (виплати) доходів, відображають у формі № 1ДФ за II квартал 2017 року так:

  • у рядках 3 «Сума нарахованого доходу» та 3а «Сума виплаченого доходу» проставляють нуль;
  • у рядках 4 «Сума нарахованого податку» та 4а «Сума перерахованого податку» — суму надміру утриманого податку зі знаком «–»;
  • у рядку 5 «Ознака доходу» — «109».

Уточнюючу форму № 1ДФ у такому разі не подають.

Надміру сплачені грошові зобов’язання та пеню повертають відповідно до статті 43 Податкового кодексу України. Щоб повернути суми грошового зобов’язання, платник податків обов’язково має подати заяву про таке повернення протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми.

Лист від 22.05.2017 № 12807/7/99-99-13-01-01-17

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як виправити помилки в декларації про доходи: приклади

Якщо після подання декларації про майновий стан і доходи виявили помилку, можна її виправити. Це можуть зробити як звичайні громадяни, так і фізичні особи-підприємці (ФОП) та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність («незалежники»), тобто всі ті, хто зобов’язаний декларувати ПДФО, військовий збір та ЄСВ. В огляді — як заповнити необхідну для цього уточнюючу декларацію з прикладами
4697

Податкова соціальна пільга 2026: розмір, отримання, застосування

Зміна прожиткового мінімуму на початку року оновлює й податкові соціальні пільги (ПСП). Яким є розмір податкової соціальної пільги у 2026 році, коли вона нараховується, «дитячі» ПСП, документи для отримання пільги, приклади застосування ПСП, її особливості у одиноких матерів, працюючих студентів, «афганців», «чорнобильців», «АТОвців», пенсіонерів, осіб з інвалідністю — у консультації
392930

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді