Як постійне представництво нерезидента звітує ДФС

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Як представництво компанії нерезидента має звітувати ДФС

Якщо представництво нерезидента здійснює господарську діяльність в Україні та підпадає під визначення «постійне представництво» згідно з підпунктом 14.1.193 Податкового кодексу України (ПК), воно має реєструватися платником податку на прибуток і сплачувати податок на прибуток. Постійне представництво реєструється та сплачує податок незалежно від того, чи тотожна його діяльність основному виду діяльності нерезидента.

Якщо постійне представництво розпочало господарську діяльність до реєстрації у ДФС, його вважають таким, що ухиляється від оподаткування. Одержані таким представництвом прибутки вважають прихованими від оподаткування (пп. 141.4.7 ПК).

Постійне представництво враховує до об’єкта оподаткування суми коштів, отримані від нерезидента для утримання представництва або розрахунку з резидентами за надані послуги/виконані роботи для нерезидента, у загальному порядку.

За результатами діяльності постійне представництво подає до ДФС:

  • або податкову декларацію з податку на прибуток — якщо прибуток нерезидента через постійне представництво в Україні оподатковують у загальному порядку;
  • або Розрахунок 1 — якщо нерезидент не визначає прибутку від діяльності через постійне представництво в Україні;
  • або Розрахунок 2 — якщо нерезидент не може визначити прибуток через постійне представництво в України шляхом прямого підрахунку.

Разом із податковою звітністю з податку на прибуток постійне представництво подає відповідну фінзвітність.

Лист ДФС від 31.05.2017 № 421/О/99-99-15-02-02-14/ІПК

Лист ДФС від 31.05.2017 № 421/О/99-99-15-02-02-14/ІПК

', close_btn : '

', popup_body : '{shadow}

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image59

Статті за темою

Усі статті за темою

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
135469

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
470109

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204686

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
243649

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді