Якщо підприємство ліквідувало чи продало об’єкт основних засобів (ОЗ), фінрезультат до оподаткування збільшують на суму залишкової вартості такого об’єкта, яку визначили відповідно до НП(с)БО або МСФЗ, і зменшують на суму його залишкової вартості, визначену за правилами ПКУ.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
За правилами бухгалтерського обліку в разі часткової ліквідації об’єкта ОЗ його первісну вартість і знос зменшують відповідно на суму первісної вартості та зносу ліквідованої частини об’єкта.
► Мінімальна зарплата 2018
Тому податківці дійшли висновку: якщо ліквідують частину окремого об’єкта ОЗ, фінрезультат до оподаткування збільшують на суму залишкової вартості такої частини ОЗ, яку визначено відповідно до правил бухобліку, і зменшується на суму її залишкової вартості, визначену за нормами ПКУ.
ТОП-публікації Експертус Головбух
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні