Ліквідували частину основних засобів: що з податком на прибуток

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Лист ДФС від 11.12.2017 № 2926/6/99-99-15-02-02-15/ІПК

Якщо підприємство ліквідувало чи продало об’єкт основних засобів (ОЗ), фінрезультат до оподаткування збільшують на суму залишкової вартості такого об’єкта, яку визначили відповідно до НП(с)БО або МСФЗ, і зменшують на суму його залишкової вартості, визначену за правилами ПКУ.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

За правилами бухгалтерського обліку в разі часткової ліквідації об’єкта ОЗ його первісну вартість і знос зменшують відповідно на суму первісної вартості та зносу ліквідованої частини об’єкта.

Мінімальна зарплата 2018

Тому податківці дійшли висновку: якщо ліквідують частину окремого об’єкта ОЗ, фінрезультат до оподаткування збільшують на суму залишкової вартості такої частини ОЗ, яку визначено відповідно до правил бухобліку, і зменшується на суму її залишкової вартості, визначену за нормами ПКУ.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image26

Статті за темою

Усі статті за темою

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
135515

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
470167

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204693

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
243657

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді