Підприємці-загальноподатники можуть включати амортизацію ОЗ до витрат

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Лист ДФС від 23.01.2018 № 258/М/99-99-13-01-02-14/ІПК

Приватний підприємець на загальній системі оподаткування починаючи з 01.01.2017 має право включати до складу витрат амортизацію основних засобів. Але це стосується основних засобів, придбаних або самостійно виготовлених після 01.01.2017 та лише за наявності документів, що підтверджують такі витрати. Крім того, такі основні засоби платник має використовувати в господарській діяльності з метою отримання доходу.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Не належить до витрат амортизація основних засобів подвійного призначення, визначених у підпункті 177.4.6 Податкового кодексу України.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
282838

Амортизація основних засобів: порядок нарахування, бухоблік

У національних стандартах є п'ять методів амортизації для основних засобів і два — для малоцінних необоротних матеріальних активів. Кожен із них має переваги й недоліки. Розбираємо, коли доцільно використовувати той чи той метод амортизації, чому переважно використовують прямолінійний метод, а також приклади розрахунку та нарахування амортизації в бухгалтерському обліку
188769

Бухгалтерський облік у будівництві

Які особливості має бухгалтерський облік у будівельній сфері, організація, оподаткування та нормативно-правове регулювання, призначення субрахунків 238 і 239 та відображення їх у балансі, приклад обліку доходів за довгостроковим будівельним контрактом — у цьому огляді
10568

Ремонт орендованого приміщення: облік

Якщо постало питання ремонту орендованого приміщення, то дбати про облік доведеться точно бухгалтеру. Облік поточного і капітального ремонту орендованого приміщення, його поліпшення та добудови, нюанси оподаткування – у консультації
61530

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді