Порядок визнання, оцінки основних засобів і нарахування їх амортизації визначає МСБО 16 «Основні засоби». У пункті 55 МСБО 16 передбачено, що амортизувати актив починають, коли він стає придатним для використання, і припиняють на одну з двох дат, яка настає раніше:
- на дату, з якої актив класифікують як утримуваний для продажу;
- на дату, з якої припиняють визнання активу.
Норми амортизації основних засобів 2018
Тобто припиняти нараховувати амортизацію на період виведення ОЗ з експлуатації не передбачено. Тому якщо такі ОЗ призначені для використання у госпдіяльності платника податку і в бухобліку не припиняють нараховувати амортизацію на період їх виведення з експлуатації у зв’язку з консервацією, капремонтом, модернізацією, модифікацією, то у податковому обліку на них також нараховуватимуть амортизацію.
Як оформити списання (ліквідацію) основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
Основні засоби — це матеріальні активи зі строком використання більше 1 року. Найчастіше саме вони займають найбільшу питому вагу в балансі підприємства та мають найбільшу вартість. Облік основних засобів має свою специфіку, про це і розповімо. Також наводимо бухгалтерські проведення з обліку основних засобів
Розрахунок податку на прибуток передбачає врахування податкових різниць. Що це таке, де і як їх рахувати, чи всі платники податку на прибуток застосовують податкові різниці — розбираємо
Розглядаємо, що таке дефектний акт, наводимо зразок дефектного акту та аналізуємо законодавчі правила, за якими дефектний акт слід використовувати у будівництві
Товарний облік — звична річ для ФОПів. Та чи впевнені ви, що організували облік товарних запасів в усіх необхідних випадках? Проаналізуємо нормативку, наголосимо на документації, розберемо практичні ситуації