Податківці роз’яснили, які платежі за використання або надання права на використання торговельної марки та бази даних визнаються роялті.
Роялті вважається будь-який платіж, отриманий як винагорода за торговельну марку, що має міжнародну реєстрацію. Своєю чергою, будь-який платіж — винагорода за торговельну марку, визнану в установленому законом порядку добре відомою, але не зареєстровану відповідно до вітчизняного чи міжнародного законодавства, не вважається роялті з ціллю застосування положень податкового законодавства.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Що ж до бази даних, то, на відміну від комп’ютерної програми, вона здебільшого є складеним твором, який може включати як охороноздатні (наприклад, авторські статті, коментарі, пошукову програму, що охороняються окремо як твори), так і неохороноздатні елементи (наприклад, нормативно-правові акти, новини). Визначальна ознака, на підставі якої надається правова охорона базі даних як окремому об’єкта авторського права, полягає у творчому підборі та організації даних в базі даних, їх систематизації за конкретними критеріями.
Тобто будь-який платіж, отриманий як винагорода за використання/надання права на використання бази даних (компіляцію даних), вважають роялті, якщо така база даних — окремий об’єкт авторського права.