Із 20.07.2017 печатка — не обов’язковий реквізит документів, які оформляє бізнес. Проте на практиці відбиток печатки на ТТН та іншій транспортній документації ставили майже всі. Позаяк цього вимагали Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджені наказом Мінтрансу від 14.10.1997 № 363.
Нарешті із зазначених Правил вилучили всі згадки про печатку (штамп).
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Відповідно, печатка уже не потрібна, щоб засвідчити транспортну документацію. Достатньо підпису уповноваженої на це особи. Йдеться про такі документи:
- товарно-транспортна накладна;
- договір про перевезення вантажів, його проект;
- довідка про ціну реалізованого вантажу або проведену переоцінку до претензії на зіпсуття швидкопсувного вантажу;
- опис вантажу, який вкладають у кожен контейнер із вантажем.
Не потрібно віднині засвідчувати печаткою і напис на ТТН про переуступлення права на пред’явлення претензій вантажовідправником або вантажоодержувачем.
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні