На ТТН можна не ставити печатку

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Наказ Мінінфраструктури від 10.08.2018 № 368

Із 20.07.2017 печатка — не обов’язковий реквізит документів, які оформляє бізнес. Проте на практиці відбиток печатки на ТТН та іншій транспортній документації ставили майже всі. Позаяк цього вимагали Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджені наказом Мінтрансу від 14.10.1997 № 363.

Нарешті із зазначених Правил вилучили всі згадки про печатку (штамп).

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Відповідно, печатка уже не потрібна, щоб засвідчити транспортну документацію. Достатньо підпису уповноваженої на це особи. Йдеться про такі документи:

  • товарно-транспортна накладна;
  • договір про перевезення вантажів, його проект;
  • довідка про ціну реалізованого вантажу або проведену переоцінку до претензії на зіпсуття швидкопсувного вантажу;
  • опис вантажу, який вкладають у кожен контейнер із вантажем.

Не потрібно віднині засвідчувати печаткою і напис на ТТН про переуступлення права на пред’явлення претензій вантажовідправником або вантажоодержувачем.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image40

Статті за темою

Усі статті за темою

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
135517

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
470167

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204694

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
243660

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді