Мінфін повідомив, що цілком поділяє мету і підходи, які брали до уваги під час розроблення моделі оподаткування податком на виведений капітал. Реальною можливістю запровадити ПнВК без загрози фіскальній стабільності є його запровадження для малого і середнього бізнесу з обсягом річного доходу до 200 млн грн і використання компенсатора у вигляді умовної сплати ПнВК авансом у розмірі 50% суми податкових зобов’язань з податку на прибуток за 2018 рік лише для цієї групи платників. Тоді 98% всіх юросіб перейдуть на сплату ПнВК й отримають переваги від цього податку.
За оцінкою Мінфіну, прямі втрати бюджету в разі запровадження ПнВК для всіх чинних платників податку на прибуток підприємств із 01.01.2019 становитимуть 46,7 млрд грн.
Стосовно великих компаній Мінфін погоджується, що чинне законодавство дозволяє таким компаніями застосовувати певну податкову оптимізацію через низькоподаткові юрисдикції. Задля мінімізації таких ризиків підписали конвенцію MLI, розробили законопроект BEPS, переглядають ставки двосторонніх податкових угод.