ФОП-загальносистемник оплатив послуги страхування: чи будуть витрати

Витрати фізичної особи — підприємця на загальній системі

Перелік витрат, що пов’язані з отриманням доходів ФОП від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування встановлює пункт 177.4 Податкового кодексу України. Він не містить витрат на страхування, що пов’язані з веденням господарської діяльності.

Тому, вартість оплачених послуг страхування, які пов’язані з веденням господарської діяльності, не включають до складу витрат ФОП-загальносистемника.

За матеріалами ГУ ДФС у Луганській області

ФОП-загальносистемник оплатив послуги страхування: чи будуть витрати
Олена СЕРДЮК,експерт МСFR Головбух
Якщо маєте авто, вам не уникнути витрат на страхування. А якщо забажаєте покрити більше ризиків, застрахуєте його ще й добровільно. Коли визнавати витрати на оплату поліса та що з податками, розглядаємо у статті.


Вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Сплата ЄСВ ФОП у 2025 році

Усі фізособи-підприємці є платниками єдиного соціального внеску «за себе». Як він сплачуватиметься у 2025 році – у цьому огляді
31603

Загальна система оподаткування і ФОП 2024

Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2024 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між ІII та IV кварталом, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2024 році? Відповіді у статті
549012

Реєстрація ФОП 2024

Реєстрація ФОП є важливим кроком для тих, хто планує розвивати свій бізнес в Україні. Ця процедура містить кілька етапів, як-от підготовку документів, подання заяви та отримання відповідних дозволів. Після успішної реєстрації ФОП отримує право провадити підприємницьку діяльність, а також користується низкою податкових та правових переваг. Важливо дотримати всіх вимог, щоб провести успішну реєстрацію ФОП
43587

ФОП з найманими працівниками: як нарахувати і виплатити зарплату

Чи може ФОП мати найманих працівників? Так, фізособи-підприємці можуть мати найманих працівників. Відповідно, вони мусять нараховувати і виплачувати зарплату, платити з неї податки. Розглянемо, як це правильно робити і якими документами оформлювати
191

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді